کد خبر : 71061
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400- 35: 13

نادر حسینی در نشست هم اندیشی با نماینده رشت:

دل من با علوی است و دوست دارم شهردار شود

دل من با علوی است و دوست دارم شهردار شود

دلم با شماست و ما نیز دوست داریم شما شهردار این شهر باشید و به شما جهت پیشبرد امور شهری و شهروندی کمک خواهیم نمود.

به گزارش گیلانستان، نشست هم اندیشی اعضای شورا و شهردار منتخب شهر رشت با سردار آقازاده نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۰ جهت حل مشکلات و موانع مدیریت شهری در سالن اجتماعات شورا برگزار شد.

نادر حسینی، عضو شورای اسلامی شهر رشت در این نشست خطاب به نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خصوص شهردار منتخب “آقای علوی” باید بگویم که دلم با شماست و ما نیز دوست داریم شما شهردار این شهر باشید و به شما جهت پیشبرد امور شهری و شهروندی کمک خواهیم نمود.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت حمایت صفر تا صدی از تصمیمات شهردار منتخب از لحظه شروع به کار ایشان را وظیفه خود خواند و افزود: می بایست روند کار به گونه ای مدیریت گردد تا با توجه به وفاقی که بین همگان ایجاد شده است و نیز در راستای ایجاد همدلی و به منظور ممانعت از برخی بدخواهی های بیرونی از دیگر نمایندگان محترم نیز در جلسات شورا دعوت به عمل آید.

نادر حسینی با اشاره به اینکه در بحث پسماند ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای استانهای شمالی ردیف در نظر گرفته شده است، گفت: دیگر شهرهای شمالی در سالهای گذشته موضوع پسماند را مجدانه پیگیری نموده اند و در حال حاضر از ما پیشی گرفته اند بنابراین ما باید از فرصت ها به شکل بهینه ای استفاده کنیم تا بودجه در نظر گرفته شده برای سال آتی منتج به نتیجه گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دغدغه و مطالبه مردم در خصوص رودخانه ها ، افزود:  ما در برابر سوال و خواست شهروندان پاسخ شفافی نداریم. لذا پیشنهاد می کنم تا کارگروهی با حضور نمایندگان مجلس، دادستان، اعضای شورای شهر و ادارات مرتبط تشکیل و تصمیمات گرفته شده بصورت شفاف به مردم گزارش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سرباز آتش باختیار پنجشنبه , ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

فقط یک پیشنهاد به اعضای محترم شورای شهر که سنگ علوی را به سینه میزنند دارم که اگر پس از تایید صلاحیت علوی و شروع بکار ، اگر علوی استیضاح و برکنار شد این اعضای محترم هم از عضویت شورای استعفا بدهند
آقای حسینی شما باید دل و جسم و جان و روح تو در خدمت مردم باشد
نه در خدمت علوی ، خود علوی هم باید در خدمت مردم می‌بود و به مردم وفا دار میشد که خیانت کرد شما که در برابر اینهم مردم عددی نخواهید بود
از ما گفتن و از شما نشنیدن

رفتن به نوار ابزار