کد خبر : 12296
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۲۸

دم خروس استاندار و نوبخت بیرون زد/ اداره ورزش و جوانان تمام قد در خدمت ستاد روحانی است/ هیئت نظارت با متخلفان برخورد کند

دم خروس استاندار و نوبخت بیرون زد/ اداره ورزش و جوانان تمام قد در خدمت ستاد روحانی است/ هیئت نظارت با متخلفان برخورد کند

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در گیلان با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان تمام قد در خدمت ستاد انتخاباتی روحانی می باشد، گفت: بعد آقایان میگویند ما از امکانات دولتی برای روحانی استفاده نمیکنیم.

حسن کربلایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به برگزاری همایشی انتخاباتی با عنوان “نشاط و امید” در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت اظهار کرد: برگزاری این همایش تخلف انتخاباتی است و مسئولین امر می خواهند با خیال راحت از بودجه دولتی، مدیران دولتی، سخنرانان دولتی، حمایت دولتی و مکان دولتی استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در گیلان کمک فرمانداران به این مراسم را تخلف دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که ادعای بی طرفی در انتخابات را دارند اما به وضوع مشخص است که تمام عزمشان را جزم کرده اند تا فرد مورد نظر خود را بتوانند پیروز کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش در ایام رسمی تبلیغات و ایجاد مانور انتخاباتی چه توجیهی می تواند داشته باشد، تصریح کرد: اینکار در سالهای قبل سابقه نداشته است.

کربلایی با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان تمام قد در خدمت ستاد انتخاباتی روحانی می باشد، گفت: بعد آقایان میگویند ما از امکانات دولتی برای روحانی استفاده نمیکنیم در حالی که دیدیم دم خروس از زیر لباس استاندار گیلان و نوبخت بیرون زده است.

وی در پایان اظهار داشت: از هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری گیلان تقاضای رسیدگی به این نوع موضوعات و برخورد قاطع با متخلفان را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار