کد خبر : 31228
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397- 33: 19

دهه فجر امسال ۱۷۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی شهرستان رشت افتتاح می‌شود

دهه فجر امسال ۱۷۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی شهرستان رشت افتتاح می‌شود

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ۱۷۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی این شهرستان در دهه فجر امسال گفت‌:‌ با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاخص برخورداری راه‌های آسفالته این شهرستان به ۶۰ درصد ارتقاء می‌یابد.

به گزارش گیلانستان میرشمس مؤمنی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ در دهه فجر امسال ۱۷۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی شهرستان رشت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با افتتاح این طرح‌ها شاخص برخورداری راه‌های آسفالته این شهرستان به ۶۰ درصد ارتقاء می‌یابد.

فرماندار رشت راه‌‌سازی را از مولفه‌های اساسی و مهم توسعه همه‌جانبه اعلام کرد و ابراز داشت: راه به عنوان یک زیرساخت بسیار مهم زمینه‌ساز رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار است بنابراین باید در زمینه ارتقاء شاخص‌های این حوزه تلاش جدی‌تری توسط دستگاه‌های ذیربط انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت میانگین برخورداری از راه‌های آسفالته روستایی در گیلان را حدود ۵۴ درصد اعلام کرد و بیان داشت: میانگین برخورداری از راه‌های آسفالته روستایی در شهرستان رشت ۵۶ درصد تخمین زده می‌شود اما باید برای ارتقاء این شاخص‌ها تلاش جدی‌تری انجام شود.

وی از وجود هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اعم از راه‌های اصلی،‌ فرعی و روستایی در شهرستان رشت خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۷۳۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان رشت نیاز به اجرای عملیات آسفالت دارند که انجام این کار در گرو تخصیص اعتبارات بسیار سنگینی است.

مؤمنی‌زاده با ابراز خرسندی از توجهات استانداری گیلان و نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس به امر راه‌سازی افزود: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۱۷۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی در مناطق مختلف شهرستان رشت خواهیم بود.

فرماندار رشت با بیان اینکه درصد برخورداری از آسفالت راه روستایی شهرستان رشت در ابتدای شروع کار دولت حدود ۴۶ درصد بود عنوان کرد: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه راه‌سازی انجام شد به طوری‌که به زودی این شاخص در شهرستان رشت به ۶۰ درصد ارتقاء می‌یابد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار