کد خبر : 23861
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵

دود اختلافات تنها به چشم مردم می رود/ رد پای حواریون نماینده فومن در بروز آتش!

دود اختلافات تنها به چشم مردم می رود/ رد پای حواریون نماینده فومن در بروز آتش!

در اختلافات عدیده ای که در دوسال گذشته بین مسئولین مختلف شهرستان به وجود آمده است با کمی فراست می توان رد پای حواریون نماینده فعلی فومن را مشاهده کرد که همه اینها فضای را برای سوء استفاده برخی از مواهب قدرت فراهم می کند و دود این اختلافات تنها به چشم مردم شریف شهرستان فومن می رود.

به گزارش گیلانستان، حواشی این روزهای مسئولین شهرستان فومن در فضای مجازی محل ابراز نظر شهروندان فومنی شده است و نقد بسیاری از دلسوزان را با خود به دنبال داشته است.

طعنه تلخ فرماندار فومن در جلسه شورای اداری این شهر این گونه مطرح شد: “متاسفانه مدتهاست اداره ورزش شهرستان رییس ندارد و ما در چند ماه اخیر معاون فرماندار و بخشدار مرکزی نداریم و اینکه وقتی به بنده اجازه معرفی نیروی جدید را نمی دهند چگونه انتظار پیشرفت در کارها را دارند. برخی دوستان به دلیل اختلاف سلیقه مدتهاست با ما سر ناسازگاری دارند و این مهم به کل شهرستان ضربه خواهد زد.

وقتی دو فرماندار در سطح شهرستان فعالیت می کنند مسیر توسعه و پیشرفت جای خود را به سیر نزولی و عقب ماندگی خواهد داد و با یک آسیب شناسی سطحی می توان ادعا نمود که مجومعه شهرستان امروز قربانی این اختلاف سلیقه ها و نا هماهنگی های فعلی شده و ادامه این روند موجب آسیب های بیشتر خواهد شد.”

حال اینکه جایگاه قانونی یک نماینده در تعیین روسای ادارات و مسئولین شهرستان تا چه حد محل اعراب دارد خود محل تامل و توجه است.

اما از سوی دیگر حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی افتخاری نیز در جلسه ای دیگر با اشاره به این موضوعات مطرح کرد: تا وقتى بعضى آقايان در شهر ماكلوان پاى ….(تفریحات) نشسته اند، مجبورم هم نماينده مردم فومن باشم هم فرماندار اين شهرستان!!!

این اختلافات در حالی بروز و ظهور یافته اند که حدودا در یک سال و چند ماه قبل نماینده فعلی فومن با فرماندار وقت شهرستان مهندس مومنی زاده اختلاف شدیدی پیدا کردند و در سایه این اختلافات فرماندار وقت با ذکاوت خود و بدون هماهنگی با نماینده، بخشدار مرکزی سابق فومن را تعرفه کرد و نهایتا از سوی استاندار سابق به فرمانداری شهرستان مرزی بندرانزلی منصوب گردید.

در اختلافات عدیده ای که در دوسال گذشته بین مسئولین مختلف شهرستان به وجود آمده است با کمی فراست می توان رد پای حواریون نماینده فعلی فومن را مشاهده کرد که همه اینها فضای را برای سوء استفاده برخی از مواهب قدرت فراهم می کند و دود این اختلافات تنها به چشم مردم شریف شهرستان فومن می رود./ بهجت خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار