کد خبر : 15205
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1396- 28: 18

دوره‌های سواد فضای مجازی در پایگاه‌های بسیج استان گیلان برگزار می‌شود

دوره‌های سواد فضای مجازی در پایگاه‌های بسیج استان گیلان برگزار می‌شود

جانشین سپاه قدس استان گیلان گفت: دوره‌های آموزشی سواد فضای مجازی در پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سردار مهدی کاظمی‌پور ظهر امروز در نشست غنی‌سازی اوقات فراغت گیلان با تاکید بر برنامه‌ریزی جامع در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و نونهالان اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین در تمامی رده‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رده‌های برتر در اجرای طرح جوانه‌های صالحین شناسایی و معرفی می‌شوند، افزود: کلاس‌های آموزشی و درسی، آموزش روانخوانی، قرائت و حفظ قرآن کریم، کلاس‌های ورزشی، خطاطی و نقاشی از جمله کلاس‌های ارائه شده در طرح جوانه‌های صالحین است.

جانشین سپاه قدس استان گیلان با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین با محوریت نواحی۱۸ گانه این سپاه استانی، اعلام داشت: ستاد طرح جوانه‌های صالحین در مراکز شهرستان‌ها و دو بخش خمام و سنگر تشکیل شده است.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین در بیش از ۶۴۰ پایگاه مقاومت خواهر و برادر بسیج استان گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سالن‌های ورزشی صالحین به‌صورت رایگان در اختیار پایگاه‌های مقاومت قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه طرح جوانه‌های صالحین با هدف ارتقاء و ایجاد نشاط و تعالی بین حلقه‌های صالحین در حال اجرا است، اظهار داشت: طرح مذکور در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی جوانان و نوجوانان طراحی و اجرا می‌شود.

جانشین سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اهمیت ارتقای سطح سواد رسانه و فضای مجازی، گفت: دوره‌های آموزشی سواد فضای مجازی در پایگاه‌های مقاومت بسیج  این استان و در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: دوره‌های آموزش خبرنگاری مقدماتی و حرفه‌ای در طرح جوانه‌های صالحین این استان توسط سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.

محسن جعفری با اعلام آمادگی سازمان بسیج رسانه استان برای اعزام اساتید برجسته فضای مجازی به پایگاه‌های مقاومت بسیج، افزود: برنامه های پایگاه‌های موفق در اجرای طرح جوانه‌های صالحین از طریق رسانه ها اطلاع‌رسانی می شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار