کد خبر : 40484
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

دوره عالی مدیریت رسانه در گیلان برگزار شد

دوره عالی مدیریت رسانه در گیلان برگزار شد

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: دوره عالی مدیریت رسانه در این استان برگزار شد.

به گزارش گیلانستان مهدی پارسا ظهر امروز در اختتامیه نخستین دوره عالی مدیریت رسانه اظهار داشت: در این دوره مدیریت پیام، محتوا، تولید، شیوه‌های تحلیل و بررسی و جریان‌سازی خبری تدریس شد.

وی با بیان اینکه نحوه مدیریت رسانه‌های غربی نیز در این دوره تحلیل و بررسی شد، افزود: نحوه مقابله با جنگ نرم رسانه‌ای دشمن نیز در این دوره ارائه شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به حضور 35 نفر از نخبگان رسانه‌ای این استان در دوره مدیریت رسانه، گفت: اجرا و نظارت بر نظام حقوقی رسانه‌ها از انتظارات بسیج رسانه از تشکل‌های صنفی و مدیران رسانه‌ای است.

پارسا با بیان اینکه ساختار سازمانی، مدیریت اسلامی و شناخت تحولات از دیگر عناوین ارائه شده در دوره عالی مدیریت رسانه بود، تصریح کرد: سه نفر از برگزیدگان این دوره عالی توسط بسیج رسانه تجلیل شدند.

به گفته وی، امسال هشت کارگاه تخصصی رسانه در سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار شده و به زودی کارگاه تخصصی خبرنگاری برون‌مرزی نیز با حضور 60 خبرنگار برگزیده استان گیلان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اجرای طرح پویش سواد رسانه‌ای در 100 مسجد این استان گفت: این پویش در 16 شهرستان و دو مرکز بخش در حال اجرا است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار