کد خبر : 11521
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1396- 25: 19

دور افتخار شهردار رشت در زمین فوتبال و مشایعت چند بادیگارد ورزیده! که کاندید شورا هم نیستند!؟

دور افتخار شهردار رشت در زمین فوتبال و مشایعت چند بادیگارد ورزیده! که کاندید شورا هم نیستند!؟

انتهای توقع ما از شهردار به ناگهان فوتبالی شده دانستن نام تیم حریف و تعداد بازیکنان یک تیم فوتبال و نتیجه پایانی مسابقه است که نظاره گرش می باشد!

به گزارش گیلانستان، ناصر بابایی درباره فعالیت های شبه سیاسی شهردار رشت در مواجهه با تیم فوتبال محبوب سپیدرود رشت نوشت:

این روزها شاهدیم وقتی سوت پایان بازی سپیدرود به صدا در می آید یک چهره آشنا در قد و قواره یک فوق ستاره ظاهر می شود و در چهار گوشه زمین ورزشگاه پیر عضدی با مشایعت چند بادیگارد ورزیده ! که کاندید شورا هم نیستند!؟ دور افتخار می زند. برای این ستاره مشهور شهر ما هم خیلی تفاوت نمی کند که لوکیشن این نمایش ورزشگاه عضدی باشد یا ورزشگاه انقلاب کرج! در هر صورت قهرمان داستان ما یک نمایش واحد را با سناریویی تکراری روی سن می برد.

صحبت از شهردار غیر فوتبالی رشت است که تازگی ها به نیاز و مقتضیات زمانه از خیلی از فوتبالی ها، فوتبالی تر شده است.

اینکه می گوییم وی غیر فوتبالی است نه این که از اطلاعات تخصصی و روز فوتبال ایشان بی بهره است که انتهای توقع ما از شهردار به ناگهان فوتبالی شده دانستن نام تیم حریف و تعداد بازیکنان یک تیم فوتبال و نتیجه پایانی مسابقه است که نظاره گرش می باشد!

این تظاهر رفتاری آنقدر مشمئز کننده است که بیننده را به این تفکر وا می دارد که چه تعداد از رفتار و کردار دیگر ایشان این چنین ریاکارانه است و چه کسی یارای تمیز دادنش خواهد بود؟ از شهرداری که یک قرارداد تجاری کاملا دو طرفه و اقتصادی اسپانسری شهرداری رشت با باشگاه سپیدرود را که هر کدام از طرفین این قرارداد منافع اقتصادی و اجتماعی خود را برده اند و طبق روال اداری مورد تصویب شورای شهر و تایید نهایی فرماندار رشت رسیده است را به تنهایی مصادره نموده و آن را به محبت و الطاف خود مرتبط کرده که صدقه وار به سپیدرود پرداخت می نماید، به واقع باید ترسید.

از شهرداری که کمک تصویبی یک میلیاردی شورای شهر به سپیدرود را که اتفاقا لایحه ی آن توسط بخش مخالفان شهردار در شورا مطرح شد و اکثر هواداران شورا نشین شهردار از جمله رضا رسولی به آن رای منفی دادند و در هنگامه پرداخت باز هم “مسیو مادلن” وار خود را منجی شهر و سپیدرود معرفی می نماید و عکس تیمی می گیرد و لبخندی ملیح و همراه تکبر ارایه می نماید باید وحشت کرد.

از شهرداری که به محض با خبر شدن از فراهم کردن چند دستگاه اتوبوس برای سفر هواداران سپیدرود به کرج توسط یک کاندیدای مخالفش در انتخابات آتی شورای اسلامی شهر، به ناگهان ناوگان اتوبوسرانی را برای سفر هواداران بسیج می کند و تا همین چند ماه پیش خبری از این نوع کمک ها برای سفر به شهرهای نزدیکی همچون تهران و ساری و اراک و … نبود باید واهمه داشت.

یادمان نرود شهردار رشت همان کسی  است که در هنگامه یک مسابقه حساس لیگ برتری که داماش رشتی ها برابر حریف صف آرایی کرده بود از متصدی ورزشگاه می خواهد که از بلندگو اعلام کند در صورت برد داماشی ها قرار است تیمشان از خوان گسترده متولی بلدیه به میزان قابل توجه پنج میلیون تومان!!! بهرمند شود و تا مدت ها این خبر سوژه تمسخر رسانه های سراسری را فراهم نمود.

کاش شهردار رشت در حین دور افتخار کمی هم به کلانشهری در همین شمال غربی فکر کند که شهردارش به تیم تراکتورسازی که متولی مقتدری به نام سپاه  دارد سالانه بیش از ۱ میلیارد تومان به تراکتورسازی کمک می کند و یک تیم لیگ برتری متمول به نام ماشین سازی را می چرخاند و یک تیم قدر هم در لیگ دسته دوم دارد و نه هرگز در ورزشگاه یادگار امام دور افتخار می زند و نه با تیمی عکس های انتخاباتی می گیرد و نه به فکر سو استفاده و لیست حادث برای شورای شهرشان است!

اینکه هر کسی که به تبریز سفر می کند دهانش از تحسین و هر فردی که به رشت می آید دهانش از تاسف باز می ماند یقینن بی ربط به نوع شخصیت و رفتار متصدیان بلدیه این دو شهر نیست!. مراقب فریب و فریبکارن باشیم آنان از ناتوانی مهربان می شوند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار