کد خبر : 22582
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396- 13: 21

دوستی با جریانی که ملزم به اصل ولایت مطلقه فقیه نباشد، بی معناست/ تعامل‌های کافی‌شاپی و دلبری‌های نمایشی!

دوستی با جریانی که ملزم به اصل ولایت مطلقه فقیه نباشد، بی معناست/ تعامل‌های کافی‌شاپی و دلبری‌های نمایشی!

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: اگر یک جریان سیاسی خود را ملزم به اصول قانون اساسی خصوصا اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه ننماید، هرگونه فعالیت سیاسی او به نفع نظام و مردم نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تعامل جریانات سیاسی کشور چه اثری در پیشرفت انقلاب و جامعه خواهد داشت اظهار کرد: یقینا نقش جریانات سیاسی در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی یک نقش موثر خواهد بود، خصوصا اینکه اگر جریانات سیاسی متعهد و ملتزم به عمل در چارچوب اصول قانون اساسی کشور باشند.

وی با بیان اینکه هر گونه رقابت و تعامل بین جناح ها و جریان های سیاسی باید در چارچوب قانون اساسی و پذیرش اصول مهم آن همچون التزام عملی و تعهد به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه باشد، گفت: اگر یک جریان سیاسی در رقابت های حزبی و جریانی خویش تابع قانون اساسی و اصل مترقی ولایت فقیه نباشد، یقینا مورد طمع دشمنان واقع می شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: آنچنان که در سال ۸۸ نخست وزیر رژیم کودک کش اسرائیل وقتی دید یک جریان سیاسی کشور برخلاف چارچوب قانون اساسی، اصل ولایت فقیه را اعتنا ننمود و برای رسیدن به مطامع جناحی خود، نظام جمهوری اسلامی را در جهان بی حیثیت نمود و موجب تشدید تحریم های اقتصادی گردیدند، نتانیاهو جریان سیاسی اصلاح طلب را سرمایه و امید صهیونیسم دانست و با کمال تاسف هیچ فرد و شخصیتی از جریان اصلاح طلب، اظهار برائت از این سخنان ننمود.

فعال سیاسی فرهنگی گیلان در ادامه تاکید کرد: اگر یک جریان سیاسی خود را ملزم به اصول قانون اساسی خصوصا اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه ننماید، هرگونه فعالیت سیاسی او به نفع نظام و مردم نخواهد بود.

حجت الاسلام مهدوی ابراز نمود: چه رقابت و چه تعامل بین اعضا و جریانات سیاسی، باید به واسطه تمسک صادقانه و التزام عملی (نه شعاری و نمایشی)، به حبل المتینِ نظام جمهوری اسلامی یعنی پذیرش عملی ولایت مطلقه فقیه باشد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: نمی شود ادعای تعامل با جریانات سیاسی را داشته اما رکن رکین امنیت بخش و عامل پیشرفت یعنی ولایت مطلقه فقیه را تن در نداد. آن موقعی تعامل بین جریانات سیاسی صادق و کارآمد خواهد بود که همه جناح ها و جریانها ولایت نائب امام زمان(عج) مقام معظم رهبری را به جان بخرند و در عمل به منصه ظهور برسانند.

وی خطرنشان کرد: بعضی از جریانات سیاسی خصوصا جریان اصلاح طلب که از مسببین و حامیان فتنه ۸۸ بودند تا توبه نکنند، ادعای دوستی، محبت و تعامل آنان در حد گفتگوی قهوه‌خانه ای، کافی شاپی و دلبری های غیر صادقانه و نمایشی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار