کد خبر : 5265
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1395- 10: 19

دولتمردان در ارائه گزارش خدمات خود مبالغه نکنند/ مردم کاهش آمار بیکاری گیلان را لمس نمی‌کنند

دولتمردان در ارائه گزارش خدمات خود مبالغه نکنند/ مردم کاهش آمار بیکاری گیلان را لمس نمی‌کنند

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دولتمردان به بیان واقعیت‌ها بپردازند و آنچه که هست را بیان کنند گفت: در مورد کاهش آمار بیکاری استان گیلان حرف‌هایی زده می‌شود اما مردم باید این کاهش بیکاری را لمس و نتیجه آن را مشاهده کنند.

به گزارش درگیلان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با دعوت به تقوای الهی, انجام واجبات و دوری از محرمات اظهار داشت: مراحل انقلاب اسلامی به ده قسمت تقسیم می‌شود و ولی فقیه از ابتدای انقلاب تاکنون در اجرا و اثبات این مراحل نقش مهمی داشته است.

وی استمرار و تداوم نظام انقلاب اسلامی را مرحله ششم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: نظام انقلاب اسلامی باید تداوم و استمرار داشته باشد و در این راستا ولی فقیه نقش مهمی ایفا می‌کند.

امام جمعه موقت رشت، بنی صدر را بدترین رئیس جمهور تاریخ کشور دانست و گفت: مجلس ششم نیز بدترین مجلس دوران انقلاب بود و هزینه‌های زیادی برای انقلاب به‌وجود آورد.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر رئیس جمهور, مجلس, وزیر خارجه و شورای عالی امنیت ملی برجام را قبول دارند، تصریح کرد: اگر خطوط قرمز ولی فقیه برای مذاکرات نبود هیچ دستاوردی از برجام نداشتیم.

وی پیشرفت علمی را یکی دیگر از مراحل انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در همه پیشرفت‌های علمی کشور در سطح کلان، ولی فقیه نقش تعیین کننده‌ای داشته است.

شفیعی زاده با تاکید بر اینکه شعار امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب این بود که انقلاب نباید تنها در ایران محصور بماند بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند این انقلاب تنها محصور به ایران نیست و ما انقلاب کردیم که آن را جهانی کنیم.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی ما جهانی شده است مطرح کرد: در بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی در خیابان‌ها تصاویر امام خمینی(ره) نصب شده است.

وی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری، ترس امروز غرب از مسلمانان نیست عنوان کرد: امروزه ترس غرب از اسلام گرایی است و تا زمانی که مسلمانان به امور روزمره خود می‌پردازند غرب به آنها کاری ندارد و هنگامی که اسلام گرا شدند غرب با آنها مبارزه می‌کند.

امام جمعه موقت رشت سپردن پرچم انقلاب به حضرت ولی عصر(عج) را آخرین مرحله انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) به‌عنوان ولی فقیه، انقلاب اسلامی را زمینه ساز حکومت جهانی ولی عصر(عج) می‌داند.

شفیع زاده با اشاره به روز سی و یکم مرداد ماه روز جهانی مسجد اظهار کرد: حدود ۴۸ سال پیش اسرائیل به مسجد الاقصی حمله کرد و این مکان مقدس را آتش زد و یکی از اهدافش این بود که مسلمانان را تخریب و توهین کند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان روز به روز آگاه‌تر و متحدتر می‌شوند تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، روز سی و یک مرداد را زنده کرد و مسجدالاقصی در ذهن و فکر مسلمانان همیشگی است.

امام جمعه موقت رشت مساجد را بالاترین مراکز تربیتی و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: مساجد از پتانسیل و ظرفیت‌های برخوردار هستند که جامعه, دانشگاه, مدرسه و خانواده برخوردار نیست.

شفیع زاده با بیان اینکه در بسیاری از بخش‌ها خوب توسعه یافتیم ولی در مسجدسازی و احیاء آن توفیق نداشتیم بیان کرد: دولت در زمینه ساخت و توسعه مسجد بی‌انگیزه است و در آزاد راه رشت-قزوین با وجود اینکه هزاران میلیارد تومان هزینه شده ولی مسجدی در مسیر رفت و برگشت وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تروریسم از جانب استکبار جهانی و اسرائیل سازماندهی می‌شود بیان کرد: هیچ کشوری در دنیا به اندازه ما قربانی تروریسم نبوده است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دولتمردان در هفته دولت در ارائه گزارش خدمات خود مبالغه نکنند اظهار کرد: دولتمردان به بیان واقعیت بپردازند و آن چه که هست را بیان کنند.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه گفته می شود رتبه بیکاری گیلان از رتبه ۵ به ۲۰ رسیده است خاطرنشان کرد: مردم باید این کاهش بیکاری را لمس کنند و نتیجه آن را مشاهده کنند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه وضعیت ۹۸ درصد از کارمندان از قشر متوسط هم پایین تر است و حقوق‌های نجومی نمی‌گیرند اعلام کرد: میزان کار مفید کارمندان در ایران را ۲۲ دقیقه است.

شفیعی‌زاده با تاکید بر اینکه غرب بداند صنعت دفاعی ما قابل مذاکره نیست مطرح کرد: وظیفه نظام این است که از مردم حراست و پاسداری کند و لازمه پاسداری این است که دارای توان دفاعی قوی باشیم.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مردم بی‌گناه یمن در زیر بمباران کشته می‌شوند خاطرنشان کرد: حقوق بشر و سازمان ملل متحد در این مورد بی‌تفاوت است و سخن نمی‌گوید./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار