کد خبر : 7024
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395- 09: 15

دولتمردان در برابر زیاده‌خواهی غربی‌ها ایستادگی کنند

دولتمردان در برابر زیاده‌خواهی غربی‌ها ایستادگی کنند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دولتمردان باید با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر زیاده‌خواهی غربی‌ها ایستادگی کنند، بر لزوم پاسخ دندان شکن به آمریکایی‌ها تاکید کرد.

به گزارش گیلانستان سردار علی فضلی در گفت‌وگویی، درباره تمدید ۱۰ ساله تحریم‌های ایران از سوی آمریکا اظهار داشت: دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور و ولایتمدار ایران دارای ریشه و سابقه‌ای طولانی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در بحث برجام و مذاکرات هسته‌ای، مقام معظم رهبری نظرشان را صریح و انقلابی بیان کردند، گفت: حضرت آقا چندین بار فرمودند که آمریکایی‌ها بد‌عهدی خواهند کرد و همین تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها توسط آمریکا فرمایشات رهبر معظم انقلاب را ثابت کرد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قطعاً پاسخ‌دندان شکنی به آمریکا خواهد داد‌، تصریح کرد: قطعاً ما به توانمندی‌های داخلی خود تکیه داریم و خواهیم داشت و ملت غیور و با اقتدار ایران اسلامی در برابر استکبار خواهد ایستاد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی از نیروهای متخصص و متعهد و دلسوز برخوردار است، گفت: قطعاً همانند همیشه با توکل به خداوند و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ‌و ملت غیور ایران ‌از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا و متحدانش در منطقه و کشورهای غربی باید بدانند با این ترفندها هرگز به نیت شوم و پلید خود نخواهند رسید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دولتمردان نیز باید با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر زیاده‌خواهی غربی‌ها ایستادگی کنند، بر لزوم پاسخ دندان شکن به آمریکایی‌ها تاکید کرد.تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار