کد خبر : 1045
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۱۵

دولتمردان مدیریت ارزشی و انقلابی داشته باشند

دولتمردان مدیریت ارزشی و انقلابی داشته باشند

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه در حوزه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باید نگاه را تغییر دهیم و انقلابی عمل کنیم، بر لزوم مدیریت ارزشی و انقلابی توسط دولتمردان تأکید کرد.

به گزارش در گیلان، نظرعلی علیزاده بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای اصناف و کارگری این شهرستان اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس فرصتی بود که ملت ولایتمدار ایران اسلامی قدرت و اقتدار خود را به مستکبران عالم نشان داد.

وی با بیان اینکه طبق فرموده امام راحل امت ایران اسلامی در تاریخ اسلام الگو و نماد مقاومت و اقتدار است، افزود: امام خمینی (ره) ملتی را پرورش داد که اکنون در هیچ صحنه‌ای عقب نشسته‌اند و ترس در آنها جایگاهی ندارد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به تهدیدات دشمنان نطام و ملت ایران اسلامی تصریح کرد: تهدیدات مکرر دشمنان علیه ملت ولایتمدار و مقتدر ایران اسلامی هیچ تأثیری در روحیات انقلابی ملت ایران اسلامی ایجاد نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه 8 هزار شهید گیلانی جان خود را فدای اسلام و نظام اسلامی کردند تا نگذراند ذره‌ای از خاک وطن به دست اجانب بیفتد، گفت: این لحظه‌شناسی و روحیه انقلابی ملت ایران اسلامی به‌ویژه رزمندگان گیلانی نشان می‌دهد که مسیر را شناختند و حرکت کرده و به لقای الهی رسیدند.

علیزاده با اشاره به تعبیر امام راحل که از جنگ دفاع و جهاد الهی یاد کردند، افزود: طبق فرموده امام راحل برای احیای اسلام می‌جنگیم و صدام به نمایندگی از آمریکا برای محو اسلام با ما جنگید و جنگ ایران و بعثی‌ها بین اسلام و کفر بود.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باید نگاه را تغییر دهیم و انقلابی عمل کنیم، بر لزوم مدیریت ارزشی و انقلابی توسط دولتمردان تأکید کرد.

رئیس مجمع بسیج عالی گیلان شهدا را نماد شجاعت و مقاومت ملت ایران اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که روحیه انقلابی و ولایتمداری در ملت ایران بیدار و زنده باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند این ملت عظیم را به زانو درآورد.

به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور هدایایی به رسم یادبود به خانواده‌های معظم شهدای اصناف و کارگری شهرستان آستارا اهدا شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا 25 شهید اصناف و کارگری را در راه اسلام و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار