کد خبر : 13256
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396- 43: 9

دولتی‌ها دهیاران را تهدید به عزل کرده‌اند/دولت ‌دست از عوام‌فریبی بردارد

دولتی‌ها دهیاران را تهدید به عزل کرده‌اند/دولت ‌دست از عوام‌فریبی بردارد

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی می‌بایست دست از عوام فریبی بردارد، گفت: دولت روحانی دهیاران را تهدید کرده است که اگر از صندوق رای روستای آن‌ها رای کمتری برای روحانی خارج شود عزل می‌شوند.

به گزارش گیلانستان، محمودشکری در گفت‌وگویی با بیان اینکه دولت یازدهم برخلاف شعار تدبیر و امید و اعتدال خود عمل کرده است اظهار داشت: اعتدال به‌معنای شایسته سالاری و عدم افراطی‌گری در تمام بخش‌های جامعه با هدف توسعه و خدمت به مردم بدون انحراف به چپ و راست است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره تحت حملات نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دشمنان قرار گرفته است افزود: روحانی به‌عنوان مدیر اجرایی کشور موظف به مقابله با استکبار و نقشه‌های دشمنان بوده است ولی با حذف نیروهای انقلابی در طول ۳ سال و نیم اخیر کشور را به چالش کشانده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحانی با عدم ثبات و حذف نیروهای انقلابی و سالم، همراه با خیز خفیف و زیرکانه‌ای، تنها از نیروهای هم فکر خود که در یک جناح با وی بودند را وارد بخش‌های مختلف مدیریت کشور کرده است.

شکری در مقایسه عملکرد دولت نهم و دهم با دولت یازدهم در مقابل دشمنان نظام انقلاب اسلامی بیان داشت: دولت دهم، ۸ سال با تمام قوا در مقابل دشمن ایستادگی کرد در صورتی که دولت یازدهم در طول مدیریت خود علناً به دشمنان نظام یا از روی ترس و یا عدم انقلابی بودن و دنیاطلبی‌شان باج داده است.

وی با بیان اینکه دولت روحانی از خستگی مردم از جناح بازی‌های سیاسی سوءاستفاده کرد و دست به عوام فریبی زد افزود: پس از دور دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد که برخلاف دوره اول وی گذشت، دولت تدبیر و امید از خستگی مردم از بازی جناح های چپ و راست سوءاستفاده کرد و با شعارهای اعتدال، ترمیم اقتصاد و روابط خارجی مردم را تحت تاثیر قرار داد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس، دولتمردان روحانی را فتنه گران سال ۸۸ بیان کرد و گفت: در طول ریاست جمهوری روحانی، بسیاری از دولتمردان وی در وزارت کشور، معاونان و استانداران، دارای سابقه حضور و فعالیت در فتنه ۸۸ و بر علیه نظام مقدس اسلامی هستند.

شکری با بیان اینکه تلاش و تبلیغات روحانی و دولت وی در آستانه انتخابات بی‌فایده است گفت: دولت فعلی می‌بایست دست از عوام فریبی بردارد؛ اگر به جای این حجم از تبلیغات و شعار در رفع بیکاری و مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم، حرکت مثبتی انجام می‌داد، مردم از بین صدها کاندیدا شخص خدمتگزار و صادق را انتخاب می‌کردند.

وی تحریم و عدم عملکرد دولت روحانی را انتقام وی از ملت ایران به‌دلیل عدم رای به میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸ بیان کرد و افزود: در طول این ۳سال و نیم، کشور از بهترین ظرفیت‌ها و دانش‌ها برخوردار بود ولی دولت روحانی با جناح بندی‌های خود باعث افزایش بیکاری، فقر و هدر دادن انرژی و داشته‌های علمی و ملی کشور شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد دولت یازدهم در تمام بخش‌ها به‌ویژه در بخش اقتصادی فاجعه‌آمیز بوده است گفت: آمار بیکاری، تعطیلی کارخانجات، رکود مسکن، صنعت و پروژه های عمرانی در کنار ادعای دولت یازدهم مبنی بر ایجاد سالی۷۰۰ هزار شغل دروغی بزرگ ابود.

شکری با اشاره به ادعای دولت روحانی به ۱۰ هزارمیلیارد تومان وام ازدواجی که توسط دولت وی پرداخت شده است افزود: وزیر اقتصاد دولت روحانی در سال ۹۴ ادعای ۷۰ هزار میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه داشت که از این مبلغ  تنها ۱۰ هزار میلیارد تومان را پرداخت کرده و ۶۰ هزار میلیارد تومان باقیمانده آن همچنان مجهول است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی در مسئله برجام به آمریکا پناه برده است گفت: دولت یازدهم مردم را در طول این سال‌ها، معطل برجامی کرده است که در نهایت برای موفقیت سوری در آن مجبور به خفت و پناه بردن به آمریکا شدیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدید روحانی و هم طیفان وی از احتمال وقوع جنگ برای کشور اذعان داشت: مردمی که با ۹۰ هزار تومان یارانه در فقر و فلاکت زندگی می‌کنند را نباید از جنگ ترساند؛ این نوع مرگ تدریجی بر اثر نداری، خفت بارتر از حمله دشمن است.

وی سند۲۰۳۰ را خفت بارترین سند برای مسلمانان جهان بیان کرد و گفت: آخرین بی‌نظمی دولت یازدهم در تاریخ ایران و اسلام تصویب پنهانی سند۲۰۳۰ در شلوغی انتخابات بوده است که با تذکر مقام معظم رهبری مواجه شدند.

شکری با اشاره به تخلفات انتخاباتی جریان اصلاحات اذعان داشت: دولت تدبیر و امید در آستانه انتخابات طرح استخدام دهیاران را ارائه کرده است درصورتی‌که تا سال گذشته یک میلیون هم به دهیاران کمک مالی نمی‌کردند ولی در آستانه انتخابات، وام‌های قرض الحسنه به‌مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهیاران گیلانی از جانب دولت یازدهم تهدید شده‌اند گفت: دهیاران تهدید شده‌اند که اگر از صندوق رای روستای آن‌ها رای کمتری برای روحانی خارج شود عزل می‌شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تیمی از نمایندگان را برای حمایت خود پیشخور کرده است افزود: دولت یازدهم برای خرید بسیاری از نمایندگان مجلس، هزینه‌های سنگینی صرف کرده است که در مجلس مطابق میل آن‌ها به‌ویژه طبق دستور عارف حرف بزنند و رای دهند.

شکری درباره کناره گیری هاشمی طباء و جهانگیری پس از مناظرات تلویزیونی اذعان داشت: حضور دو نماینده از جریان اصلاحات کشور و از دامنه دولت به‌دلیل عدم اطلاعات روحانی از وضعیت و آمار و ارقام کشور و نیز تعریف و تمجید از عملکرد دولت یازدهم بوده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اعلام حمایت خود از حجت السلام سیدابراهیم رئیسی گفت: رئیسی با وجود قرار گرفتن در پست‌های مهم و کلیدی، خود را از انواع وسوسه‌ها حفظ کرده و امیدوارم به لطف خداوند و همت مردم در مرحله اول انتخابات به عنوان رئیس جمهور رای بیاورد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار