کد خبر : 25778
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397- 18: 17

دولت آمریکا با خوی مستکبرانه به‌دنبال پیاده‌سازی قانون جنگل در جهان است/ تهدید ایران از سوی آمریکا ژستی مضحک

دولت آمریکا با خوی مستکبرانه به‌دنبال پیاده‌سازی قانون جنگل در جهان است/ تهدید ایران از سوی آمریکا ژستی مضحک

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تهدید ایران از سوی آمریکا را ژستی مضحک دانست و گفت: دولت آمریکا با خوی مستکبرانه در تلاش است قانون جنگل را در جهان مسلط کند.

به گزارش گیلانستان، حسن خسته بند امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات نسجیده مایک پامپئو، وزیر امور خارجه ایالات‌متحده آمریکا اظهار کرد: آمریکای ۴۰ سال گذشته با آمریکای کنونی هیچ فرقی ندارد بلکه این دولت روزبه‌روز با شدت و قوت بیشتری با ما برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه جسارت‌های آمریکا و مسئولان ارشدش در گذشته نیز شامل حال ملت ایران بوده افزود: دولت‌های آمریکا از رئیس‌جمهور گرفته تا وزیر امور خارجه علیه جمهوری اسلامی یاوه‌گویی داشته‌اند و ملت ایران را مورد تهدید قرار داده‌اند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ذات آمریکا و دولتمردانشان خوی استکباری و جبهه خصمانه گرفتن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است گفت: مسئولان دولت آمریکا گرگ‌صفتانی هستند که با امکانات مالی و نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی رشد و نمو یافته‌اند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه همه یاوه‌گویی‌ها علیه ایران و رفتارهای متخاصمانه آمریکا علیه ملت ایران برای خوش‌خدمتی به رژیم صهیونیستی است افزود: آمریکا پیوسته در تلاش است تا با تهدید ایران خودی از خود به رژیم صهیونیستی نشان دهد تا پشتیبانی خوب برای خود بسازد.

خسته بند با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند بیان کرد: ایران و ملت بصیر آن پیوسته در برابر تهدیدات خارجی مانده است و هیچ‌گاه از تهدیدات بی‌اساس آمریکایی‌ها نخواهد لرزید.

وی با اشاره به گرایش برخی از دولتمردان مبنی بر اینکه تنها راهکار رسیدن به تفاهم با آمریکا گفت‌وگو و به‌کارگیری از ابزار دیپلماسی است خاطرنشان کرد: کسانی که ذره‌ای نیز به آمریکا اعتماد داشتتند متوجه شده‌اند که آمریکا دولتی دروغ‌گو، عهدشکن و خوی وحشی‌گرانه دارد و هر کشوری که معتقد به سیاست‌های آن‌ها نباشند را تهدید می‌کنند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه گفت: جنایات آمریکا در یمن و سوریه کاملاً بیانگر خوی استکباری و وحشی‌گری آن‌ها است و دنیا نیز به این واقعیت صحه می‌گذارد.

خسته بند با بیان اینکه حضور آمریکا در سوریه برخلاف نظر دولت رسمی و قانونی سوریه و به‌نوعی تجاوز و رفتار مداخله جویانه است خاطرنشان کرد: بدون آنکه دولت سوریه از آمریکا دعوت به حضور در مقابل تروریسم کند در سوریه حضور پیداکرده و در مقابل فرزند نامشروع خود داعش به‌ظاهر قیام کرده است.

وی با اذعان به این نکته که حضور مستشاری ایران در سوریه به دعوت دولت سوریه بوده گفت: ایران با دعوت رسمی سوریه در مقابل تروریسم ایستاده است درحالی‌که آمریکا از هزاران کیلومتر دورتر به سوریه لشکرکشی کرده و در امور داخلی سوریه دخالت می‌کند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت‌ ما از اهداف شوم دولت‌های مستکبر باخبرند و رفتارهایشان را دنبال می‌کنند گفت: جنایاتی که آمریکا در حق ایران و سایر کشورهای مستضعف داشته برای همگان روشن و متقن است و تهدید ایران در این مقطع زمانی از سوی آمریکا ژستی مضحک است.

خسته بند با اشاره به اینکه استکبار جهانی رسانه‌های جهان را در اختیار دارد درحالی‌که جنایت‌کار اصلی جهان خود دولت آمریکا است گفت: آمریکا با کمک رژیم صهیونیستی و دولت‌های مرتجع عربی روز و شب بر سر زن و فرزند مردم یمن و سوری در حال بمب ریختن است اما این جنایات از سوی شبه رسانه‌های استکبار دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا جهان را به سمت قانون جنگل سوق می‌دهد افزود: آمریکا در تلاش است تا دولت‌های قوی و درنده را در جهان مسلط کند و هرکسی که بتواند بیشتر بکشد و بدرد برجهان تسلط داشته باشد.

نماینده مردم بندرانزلی با تأکید بر اینکه ملت ایران همیشه در مقابل تهدیدات ایستاده و بازهم خواهد ایستاد گفت: آمریکا هنوز در حدی نیست که ایران و ملت بزرگ آن را تهدید کند و یقیناً کوچک‌ترین تحرک آن‌ها با بزرگ‌ترین اقدام ما همراه خواهد بود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار