کد خبر : 31518
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

دولت با چه ادله‌ای می‌خواهد بودجه سال ۹۸ را ارائه کند؟

دولت با چه ادله‌ای می‌خواهد بودجه سال ۹۸ را ارائه کند؟

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وقتی هنوز بودجه و اعتبارات سال ۹۷ از سوی دولت به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ نشده دولت با چه ادله‌ای می‌خواهد لایحه بودجه سال ۹۸ را ارائه کند.

به گزارش گیلانستان اسدالله عباسی اظهار داشت: کشور و در رأس آن اقشار مختلف مردم امروز با مشکلات بسیار عدیده‌ای مواجه هستند بنابراین از دولت انتظار داریم به جای عملکردهای شعاری،‌ به مشکلات نگاه واقع بینانه‌تری داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه فرآیند اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی با حرف‌های شعاری دولت سرعت نمی‌گیرد افزود: بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی دولت در مناطق مختلف کشور به حالت نیمه تمام رها شده است در حالی‌که پیشرفت فیزیکی خاصی نیز ندارد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس عقب انداختن مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی را به صلاح کشور ندانست و تصریح کرد: در حال حاضر کشور با شرایط بسیار حساس و ویژه‌ای مواجه است بنابراین دولت در چنین وضعیتی باید بیشتر به فکر مردم و ایجاد رفاه اجتماعی باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارسال لایحه بودجه سال 98 توسط دولت به مجلس را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در حالی‌که هنوز بودجه و اعتبارات سال 97 به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ نشده است دولت با چه ادله‌ای اقدام به ارائه لایحه بودجه سال آینده می‌کند.

وی استدلالی را که دولت برای تقدیم لایحه بودجه سال 98 به مجلس ارائه می‌کند را مورد انتقاد قرار داد و بیان داشت: سخن و سئوال اساسی بنده به عنوان یکی از نمایندگان ملت ایران از رئیس جمهور این است که چرا و به چه دلایلی بودجه سال 97 هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

عباسی با تأکید بر اینکه با گذشت حدود 9 ماه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی به علت عدم ابلاغ اعتبارات هنوز شروع به کار نکرده‌اند افزود: نمایندگان مجلس انتظار دارند دولت به جای شعاری عمل کردن به تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مردم نگران وضعیت کنونی هستند خاطرنشان کرد:‌ دولت برای رفع دغدغه‌های مردم باید با نگاهی جهادی وارد میدان عمل شود و با درست دیدن و بیان واقعیت‌های موجود از ابزارهای خود برای سرعت بخشیدن به کارهای عمرانی استفاده کند.

انتهای پیام/‌تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار