کد خبر : 17591
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

دولت به تعهد خود درباره “احداث پل کابلی” آستانه اشرفیه عمل نکرد

دولت به تعهد خود درباره “احداث پل کابلی” آستانه اشرفیه عمل نکرد

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه انجام‌نشدن ۳ پروژه ملی سبب رنجش بسیار در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه است، گفت: دولت درباره پل کابلی آستانه اشرفیه تعهداتی داد که تاکنون انجام نداده است.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین قربانی در گفت‌و‌گویی، با بیان اینکه طرح حرم آستانه اشرفیه برعهده شهرداری است، اظهار داشت: متاسفانه شهرداری آستانه اشرفیه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به عملکرد شهرداری آستانه اشرفیه که تاکنون فضای خوبی را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ایجاد نکرده است، گفت: تاکنون اراده‌ای قوی در شهرداران گذشته آستانه اشرفیه برای پیشرفت این شهر نبوده است.

قربانی با اشاره به اینکه از جمله مطالبات حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه مدیریت منابع آبی کشاورزی است اعلام کرد: آسیب دیدن کشاورزان در منطقه آستانه اشرفیه به‌دلیل پائین دست بودن آبخور سد سپیدرود و هدر رفتن آب آن است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با تاکید بر اینکه در حوزه منطقه‌ای و شهرستان آستانه اشرفیه زیرساخت‌های خوبی وجود دارد خاطرنشان کرد: آسفالت روستایی، راه روستایی، آب روستایی و گاز روستایی از جمله زیرساخت‌های شهرستان آستانه اشرفیه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه انجام نشدن 3 پروژه ملی باعث رنجش بسیار در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه است اظهار داشت: دولت در خصوص پل کابلی آستانه اشرفیه تعهداتی داد که تاکنون پیگیری نکرده است.

وی با بیان اینکه جاده سه راه رودبنه به انبارسر و کیاشهر به دستک باید تعریض شود و روشنایی جاده آستانه اشرفیه به کیاشهر نیز یکی از کارهای اصلی است و باید در مورد آن برنامه‌ریزی شود گفت: تکمیل ظرفیت منبع 10 هزار مترمکعبی آب آستانه اشرفیه یکی از دغدغه‌های مهم در این شهر است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به اینکه 3 محور در آستانه اشرفیه وجود دارد که به‌علت متراکم بودن و منتهی شدن به دریا و حجم ورود گردشگر بسیار آسیب‌زاست و حتی تلفاتی را نیز برای شهرستان آستانه اشرفیه در بر داشته افزود: جاده آستانه به رودبنه در گذشته تعریض شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار