کد خبر : 11617
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

دولت روحانی دیگر توان کار ندارد/ رئیس جمهور آینده سایه شوم “فقر، رکود، بیکاری و تبعیض” را بردارد

دولت روحانی دیگر توان کار ندارد/ رئیس جمهور آینده سایه شوم “فقر، رکود، بیکاری و تبعیض” را بردارد

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: سایه شوم فقر و رکود و بیکاری و تبعیض را از سر مردم بردارد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری در همایش جوانان شهرستان آستانه اشرفیه در سالن دکتر معین این شهر اظهار داشت: شرط اول در مدیریت صالح، همسو بودن با مردم در سبک زندگی است.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: رئیس جمهور با داشتن منزل مسکونی 45 میلیارد تومانی و اعضای کابینه دولت که در شمیرانات ‌و لواسان خانه‌های چند میلیاردی دارند نمی‌توانند به‌فکر اقشار مستضعف جامعه باشند.

وی با بیان اینکه مشکل دیگر دولت یازدهم ناکارآمدی وپیری و فرسودگی مدیران آن است، ابراز داشت: دولت پیر و ناکارآمد، مملکت را به پیری و نابودی کشانده و نشاط و شادابی و امید که از ویژگی‌های جوانی است از مملکت رخت بسته است.

میرحسینی اشکوری خاطرنشان کرد: ما امروز رئیس جمهوری می‌خواهیم کارآمد و توانمند و ساده زیست و جوان‌گرا که شادابی و طراوت و امید به زندگی را به کشور باز گرداند و سایه شوم فقر و رکود و بیکاری و تبعیض را از سر مردم بردارد.

وی گفت: اگر مردم در انتخابات دوباره به همین دولت رای بدهند چهار سال دوم بدتر از این خواهد بود زیرا اگر دولت روحانی توان کار کردن داشت چهار سال اول به‌خاطر جلب رضایت مردم و کسب آرای بیشتر هم که شده برای دوره بعد بیشتر کار می‌کرد؛ در چهار سال دوم علاوه بر ناکارآمدی، انگیزه و امیدی هم ندارد.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان افزود: من شکی ندارم که اگر دولت انقلابی روی کار بیاید برجام را به‌نفع ملت به پایان می‌رساند چون غرب می‌داند تحریم در دولت کارآمد کارآیی و تاثیری ندارد بنابراین برای حفظ برجام به خواسته‌های ایران تن داده و دست از زیاده خواهی برمی‌دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار