کد خبر : 27542
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

دولت فوراً برای کالاهای ضروری “کارت معیشت” به مردم بدهد/ لزوم ایجاد مانور “اتحاد ملی” در مقابل دشمنان

دولت فوراً برای کالاهای ضروری “کارت معیشت” به مردم بدهد/ لزوم ایجاد مانور “اتحاد ملی” در مقابل دشمنان

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت در راستای اطمینان و آرامش خاطر مردم باید کالابرگ یا کارت معیشت را برای کالاهای ضروری به شکل فوری در اختیار عموم قرار دهد.

به گزارش گیلانستان به نقل از تسنیم، در آستانه چهل سالگی انقلاب‌اسلامی و گذر از مشکلات تحمیل‌شده به‌نظام جمهوری اسلامی از سوی عوامل داخلی و خارجی در طول این سال‌ها، چند‌سالی است تحریم‌های آمریکا به اوج خود رسیده، دغدغه و نگرانی مردم درباره سرنوشت جمهوری اسلامی و وظیفه مسئولان ما را بر آن داشت تا با آیت‌الله سید علی حسینی‌اشکوری نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت‌وگویی داشته باشیم که مشروح آن در ادامه می‌آید:

تسنیم: راهکار شما برای مقابله با مشکلات اقتصادی ایجادشده از داخل و خارج کشور چیست؟ وظیفه مردم و مسئولان برای رهایی از این مشکلات چیست؟

شکی در این نیست که در این شرایط نیازمند مدیریتی انقلابی هستیم و دولت باید با تغییر کابینه، تجدیدنظر در مدیریت‌ها و یا هر نحوی که ممکن است وارد میدان عمل شده و افرادی که کارایی و توانمندی بیشتری داشته را متصدی اداره کشور کند، همچنین دولت باید با قاطعیت کامل به کمک قوه‌ قضاییه جلوی ویژه‌خوری‌ها، رانت، بی‌عدالتی برخی مسئولان و احتکارگران سودجو را بگیرد.

متأسفانه بین بعضی از افراد که با انقلاب و در خط انقلاب بوده و هستند و همیشه در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کرده‌اند نقطه نظرات مختلف و مخالفی وجود دارد که باید این افراد دلسوز با یکدیگر انسجام و وحدت لازم را داشته باشند.

تسنیم: بهترین راه برای مقابله با دشمنان و برون‌رفت از مشکلات چیست؟

پس از وحدت و انسجام ملی که نیاز ضروری شرایط کنونی نظام است، باید یک روز را مخصوص روز اتحاد ملی نام‌گذاری و مانور اتحاد ملی در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد کنیم، تا دشمنان، منافقان و سلطنت‌طلب‌ها خیال خام ایجاد شکاف بین اقشار مردم را از سرخود بیرون کنند.

با توجه به اینکه در دوران جنگ اقتصادی هستیم و با توجه به تجربه هشت سال دفاع مقدس هم‌اکنون دولت در راستای اطمینان و آرامش خاطر مردم باید کالابرگ یا کارت معیشت را برای کالاهای ضروری به شکل فوری در اختیار عموم قرار دهد.

تسنیم: نظر شما درباره اینکه ترامپ پیشنهاد مذاکره بدون هیچ پیش‌شرطی را به ایران داده است، چیست؟

این آمریکایی که مذاکره بدون شرایط را پیشنهاد داده همان آمریکایی است که هیچ تعهد و پیمانی را قبول ندارد و دنیا شاهد زیر پای گذاشتن قول و امضای آمریکا بوده‌ است. ما نیز هیچ اعتمادی به قول و امضای آمریکا نداریم و باور داریم هر توافقی که مستلزم عقب‌نشینی از مواضع و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی باشد آغاز دست برداشتن‌ از اصول و آرمان‌های انقلاب بوده و مورد رضایت خدا و مردم آزادی‌خواه ایران نخواهد بود.

هشدار می‌دهیم که آمریکا جنگ علیه ما را با فشار از حوزه‌‌های مختلف آغاز کرده و اسرائیل که نمادی دست‌نشانده آمریکاست باید نابود شود، این جنگ آن‌ها باید پاسخ داده شود.

تسنیم: آیا ما در این جنگ پیروز هستیم؟

منطق ما در هر حال پیروز است، چه در زمانی که آن‌ها می‌خواهند ما را شکست دهند و یا زمانی که ما آن‌ها را شکست می‌دهیم با توکل به خدا پیروز خواهیم بود، چراکه ما مأمور به وظیفه‌ایم و نتیجه آنچه خدا برای ما و مطلوب مردم رقم می‌زند، خواهد بود.

باید نسبت به مردم و کسانی که اجحاف شده و یاحقی از آن‌ها خورده شده عذرخواهی کنیم و نیز باید واقعیت را به مردم بگوییم، چراکه اگر مردمی که 40 سال پای انقلاب ایستاده‌اند بفهمند که مسئولان پای‌کار و دلسوز انقلاب، نظام و مردم هستند این عذرخواهی را خواهند پذیرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار