کد خبر : 12133
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396- 59: 9

دولت ها اگر از قشر کارگر حمایت نکنند، بزرگترین ضربه را به نظام و انقلاب زده اند/ کارگران با صف بندی سیاسی آسیب می بینند

دولت ها اگر از قشر کارگر حمایت نکنند، بزرگترین ضربه را به نظام و انقلاب زده اند/ کارگران با صف بندی سیاسی آسیب می بینند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم نظاره گر عملکرد ما هستند و مسولیت ما سنگین است، گفت: هر دولتی چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، اگر از قشر عزیز کارگر حمایت نکند، بزرگترین ضربه را به نظام و انقلاب می زند.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در آیین بزرگداشت روز کارگر که در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولین برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کار گر و ضمن تیریک فرا رسیدن ایام مبارک ماه شعبان اظهار کرد: نگاهی که اسلام به کارگر دارد، هیچ دین دیگری به این قشرعظیم کارگری ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اسلام کارگری را برابر با جهاد فی سبیل الله می داند، ابراز نمود: در اسلام آمده است یک کارگر همچنان که به سمت محل کارش مراجعه می کند مانند کسی است که وارد مسجد می شود؛ یعنی محل کارش محل عبادت است.

وی با اشاره به چندین روایت و حدیث از ائمه معصومین درخصوص اهمیت و ارزش کار کردن خاطرنشان کرد: امام باقر(ع) می فرماید از کسانی که برای دنیای خود کار نمی کنند بدم می آید زیرا این افراد برای آخرت خود هم کار نمی کنند.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه نماز اول وقت و خدمت به مردم باید سرلوحه کارمان قرار بگیرد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند امروز بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه اگر کار و کارگری را در صف بندی های سیاسی قرار دهیم، یقینا مملکت را از بین می بریم، تصریح کرد: با صف بندی های سیاسی این قشر آسیب می بیند، نابود شده و انگیزه اش گرفته می شود. کارگران نباید امیدشان از بین رود.

وی با بیان اینکه مردم نظاره گر عملکرد ما هستند و مسولیت ما سنگین است، اذعان داشت: هر دولتی چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، اگر از قشر عزیز کارگر حمایت نکند، بزرگترین ضربه را به نظام و انقلاب می زند.

حجت الاسلام تسخیری در پایان با تاکید بر لزوم اهمیت دادن به مقوله تولید و اشتغال گفت: ان شا الله خداوند توفیق دهد همه ما خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم تا پرچم اسلام عزیز و انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) برسانیم.

در پایان این مراسم از چند تن از کارگران و کارفرمایان قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار