کد خبر : 74800
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

نماینده مردم رشت در مجلس:

دولت چگونگی باز پرداخت منابع حذف ارز دولتی را مشخص کند

دولت چگونگی باز پرداخت منابع حذف ارز دولتی را مشخص کند

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای با اشاره به برنامه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آزادسازی ارز دولتی، یکی از اهداف مجلس شورای اسلامی برای کنترل نرخ تورم در کشور است، گفت: باید دولت چگونگی باز پرداخت منابع در خصوص حذف ارز دولتی را مشخص کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان رشت در حوزه‌های مختلف دارای مشکلات عدیده‌ای است، اظهار کرد: تمامی مشکلات موجود توسط اعضا شورای شهرستان رشت بررسی و این معضلات به گوش مجمع نمایندگان گیلان رسیده است.

وی با اشاره به نقش اعضای شورای اسلامی شهرستان رشت در شناسایی مشکلات جامعه افزود: اعضای شورای اسلامی حلقه واصل و واسطه میان مردم و مسئولان هستند و در همین راستا باید جلسات مختلفی برگزار شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به افزایش اعتبارات و بودجه به گیلان در راستای حل مشکلات زیرساختی افزود: بر اساس اطلاعات موجود برخی از پروژه‌های عمرانی در گیلان همچنان بلاتکلیف هستند که برای تکمیل آنان نیاز به اعتباری بسیار زیاد است

کوچکی‌نژاد یکی از راه‌ها در حل مشکل پسماند سراوان را انتقال تخصصی زباله از این مکان به مکانی دیگر دانست و افزود: اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستند با توجه به محدودیت منابع، اعتبارات استانی را در سطح کلان افزایش دهیم.

به گفته نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی استفاده از دستگاه زباله سوز و دپو آن‌در یک محل خاص راه حلی مناسب براب حل معضل پسماند سراوان نیست و این امر بارها به گوش مسوولان رسیده است.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه بسیاری از پیمانکاران جرأت حضور برای اجرای پروژه‌های عمرانی را ندارند، گفت: متأسفانه به دلیل افزایش نرخ تورم و شرایط بد اقتصادی هنوز بخشی از بودجه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ محقق نشده است.

وی با اشاره به برنامه مجلس شورای اسلامی در خصوص آزادسازی ارز دولتی بیان کرد: یکی از اهداف مجلس شورای اسلامی تلاش برای کنترل نرخ تورم در کشور است لذا باید دولت اعلام کند در صورت حذف ارز دولتی منابع جدید در بودجه را با چه روشی باز پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار