کد خبر : 12530
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

دولت یازدهم با برجام نتوانست مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کند

دولت یازدهم با برجام نتوانست مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کند

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان گیلان با بیان اینکه نگاه دولت یازدهم به سوی کشورهای غربی بود گفت: دولت با برجام نتوانست مسائل اقتصادی را رشد داده، مسکن مهر را حفظ کرده و دیگر مشکلات مهم جامعه را برطرف کند.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده در مراسم افتتاح ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در این شهرستان با بیان اینکه در طول تاریخ ملت ایران هیچ‌گاه بدون هدف و برنامه نبوده است اظهار داشت: با نگاه به تاریخ می‌بینیم خیلی از حاکمیت‌های سیاسی هویت، ملت و دولت نداشتند و تحت استعمار دولت‌های استعمارگر بودند اما ملت ایران در تاریخ همواره ریشه‌دار و دارای حاکمیت سیاسی بود.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان گیلان با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد از کشورهای حاشیه جمهوری اسلامی ایران زیر 100 ساله اخیر دارای حاکمیت سیاسی شده‌اند ابراز داشت: در صورتی که وقتی ما به تاریخ ملت‌مان نگاه می‌کنیم این مناطق و جهان اسلام در قلمرو حاکمیت سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه ما چشمی بیدار، آگاه و آرمانی به قلمرو فرهنگی ملت ایران اسلامی داریم تصریح کرد: ملت ایران بعد از ظهور اسلام منادی عدالت‌خواهی و عزت‌خواهی با تفکر علوی و فاطمی بودند و در اکثر کشورهای حاشیه ایران اسلامی نظیر سوریه، عراق  آثار حاکمیت ولایی، فاطمی و علوی موج می‌زند.

آقازاده با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در همه صحنه‌ها حضوری فعال و پر رنگ داشته‌اند بیان داشت: متاسفانه در همه این صحنه‌ها نیز نقی‌زاده‌ها و خائنینی هم فعالیت داشته‌اند مانند کسانی که تحریم را به کشور تحمیل کردند.

نماینده سابق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب تهدیداتی علیه جمهوری اسلامی ایران در سناریوهای مختلف طراحی و اجرایی شد افزود: بعضاً اگر این تهدیدها در قالب یک تشر سیاسی به کشورهای قدرتمند مطرح می‌شد آن‌ها یا سقوط کرده و یا از استراتژی حاکمانه خود عقب نشینی می‌کردند.

وی با بیان اینکه ملت ما تهدیدات دشمن را مدیریت کردند و کسی نمی‌تواند منکر این امر شود گفت: بر همین اساس در مدیریت اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید افراد در خور شأن این نظام وارد عرصه مدیریت شده و مدیران اجرایی نظام باید افرادی با تفکرات دینی و اعتقاد به مردم سالاری حضور پیدا کنند.

آقازاده با تاکید بر اینکه این هماورد و حضور ملت در صحنه‌های مهم تصمیم‌گیری کشور جدی است ابراز داشت: اگر ملت با تشکیل یک قدرت، وحدت و نهضت همگانی در مقابل دشمن قرار نمی‌گرفت نمی‌توانستیم در مقابل تهدیدات دشمن و تجزیه طلبی‌های اوایل انقلاب بایستیم.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در گیلان مشکلات حاکم بر جامعه را یکی از مهمترین دلایل لزوم حضور مردم در انتخابات خواند و افزود: وجود رانت، رکود، حقوق‌های نجومی، مشکلات اقتصادی و اشرافی‌گری در لایه‌های مدیریتی کشور از دلایل مهم حضور مردم در انتخابات پیش‌رو برای تغییر وضعیت موجود است.‌

وی بیان کرد: ما باید منفعت‌طلبان و نفوذی‌ها را بشناسیم و نباید اجازه دهیم نااهلان، مدیریتی که امانت و مدیون خون شهدا است بگیرند و بعد در دنیا مورد تمسخر قرار گرفته و بگویند جمهوری اسلامی ایران جزو  کشورهای اولیه در رابطه با وجود فساد است.

آقازاده با اشاره به اینکه اگر دولت به دور از گرایشات سیاسی در راستای رفاه مردم متناسب با نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارد مشکلات برطرف می‌شود اظهار داشت: باید به دور از گرایشات سیاسی از تمامی ظرفیت‌ها در راستای برطرف کردن مشکلات مردم بهره برد.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه دولت یازدهم به سوی کشورهای غربی بود ابراز داشت: دولت با آن برنامه ذلت بار نتوانست برنامه برجام، مسائل اقتصادی، مسکن مهر را حفظ کرده و دیگر مشکلات مهم جامعه را برطرف کند. / تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار