به گزارش گیلانستان، کمیل کاس پور دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگویی با بیان اینکه دولت یازدهم متاسفانه خواسته ها و مطالبات مردم را برآورده نکرد گفت:واقعاً مردم در زمینه های مختلف علی الخصوص معیشت و تولید و اشتغال گله مندند.متاسفانه دولت تدبیر و امید تمام سیاست های داخلی خود را به سیاست خارجی گره زد و با شکست در سیاست خارجی علی الخصوص برجام نتوانست موفقیت زیادی کسب کند و فقط فشار گرانی و رکود بیش از پیش  گریبان گیر مردم شد.
وی افزود:فیش های نجومی و بی عدالتی های اقتصادی هم بر افکار عمومی متاسافانه تاثیر سو گذاشت و آسیبش را اصل نظام و مردم متحمل شدند.دولت تدبیر و امید ، امید را در بین مردم از بین برد، بسیاری از شرکت های تولیدی داخلی تعطیل شده اند و دولت به جای پیگیری  اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید داخلی درگیرِ واردات بی رویه از خارج است.

کمیل کاس پور گفت:تنها راه برون رفت از مشکلات توجه به گفتمان انقلاب اسلامی است نه نگاه به آمریکا! مردم باید در انتخابات پیش رو در انتخاب رییس جمهور انقلابی دقت بیشتری به خرج دهند. مردم باید به این برسند تنها راه پیشرفت در گروِ صراط مستقیم که همان تفکر انقلابی است میسر می شود.با سیاست وادادگی و تکنوکراتی و لیبرالی، کشور نه تنها پیشرفت نمی کند بلکه فاصله طبقاتی نیز بیشتر و بیشتر می شود.

وی افزود:امام فرمود این حکومت، متعلق به  مستضعفان و پابرهنگان هست ، پس  مردم هم باید افرادی را انتخاب کنند که از لحاظ ساده زیستی همانند آنها باشد نه اینکه در جمهوری اسلامی وزیران همه میلیاردر و عضو هیئت مدیره چندین شرکت اقتصادی باشند.

این فعال دانشجویی در پایان گفت:متاسفانه در تاریخ جمهوری اسلامی هرجا قوه مجریه از مسیر ولایت فاصله پیدا کرد و منحرف شد ، پیشرفتی نه تنها حاصل نشد بلکه کشور با آسیب های جدی روبرو شد. رییس جمهور باید در مسیر ولایت مطلقه فقیه حرکت کند و در این آشفته بازار جهانی با تمسک به خط امام و ایمان عمیق به مردم ، جامعه را به سمت رفاه مادی و معنوی برساند./ پیک دانشجو