کد خبر : 12614
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396- 08: 12

دولت یازدهم در برجام به اهداف خود نرسید/ دولت میرسلیم دولت “دوستی، صداقت و درستی” است

دولت یازدهم در برجام به اهداف خود نرسید/ دولت میرسلیم دولت “دوستی، صداقت و درستی” است

رئیس ستاد مردمی مصطفی میرسلیم در گیلان بابیان اینکه دولت در برجام به اهداف خود نرسید، گفت: دولت یازدهم ادعا می‌کند که صادرات نفت به ۲ میلیون بشکه افزایش یافته در شرایطی که پول حاصل از این صادرات به کشور نمی‌رسد.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری تسنیم گیلان با اشاره به اینکه حزب موتلفه اسلامی از آغاز انقلاب همواره در کنار مردم بوده است، اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی ورود یک فرد اصلح از حزب را در رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری یک تکلیف احساس کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم در گیلان با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی یک مجموعه مردمی و غیردولتی است که به‌طور کامل از متن مردم ایجاد شده و به‌دست مردم اداره می‌شود افزود: حزب موتلفه اسلامی پایبند به اصول اسلامی است و در راستای آرمان‌های مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

کربلایی با تاکید بر اینکه حزب موتلفه اسلامی در شهرستان‌های استان گیلان دفاتر متعدد دارد تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی در رویداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری این تکلیف را بر خود احساس کرد که یک فرد اصلح را از بین اعضا به‌عنوان کاندیدا معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه قدرت مدیریتی و توان اجرایی مطلوب در سیدمصطفی آقامیرسلیم به‌درستی مشهود است خاطرنشان کرد: در حزب موتلفه اسلامی بالغ بر ۱۰ نفر صلاحیت کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری را دارا هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی آقامیرسلیم در گیلان گفت: تمامی اقدامات یک دولت در حزب موتلفه اسلامی برنامه ریزی و تدوین شده و کارگروه‌های مختلف حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در سطح کشور تشکیل شده است.

کربلایی با اشاره به دفاتر متعدد حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: حزب موتلفه اسلامی نیروهای پرتوان، متخصص، کارآمد و توانمند در اختیار دارد که می‌تواند در مدیریت صحیح کشور از آن‌ها استفاده کند.

وی سیدمصطفی آقامیرسلیم را یک چهره گمنام و به دور از شهرت طلبی در جامعه عنوان کرد و با بیان اینکه ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان یک تکلیف برای آقای آقامیرسلیم احساس شده است افزود: دولت میرسلیم دولت “دوستی، صداقت و درستی” است.

رئیس ستاد مردمی سیدمصطفی آقامیرسلیم در گیلان با اشاره به اینکه افراد پاک‌دست و سالم در دولت میرسلیم در مسئولیت‌های مهم کشوری منصوب می‌شوند تصریح کرد: دولت میرسلیم دست متجاوزان به بیت المال را کوتاه می‌کند و افرادی که تنها به فکر معیشت مردم و اقتصاد هستند را در راس کار قرار می‌دهد.

کربلایی با تاکید بر اینکه نگاه درون‌زا و ایجاد رابطه در خور شأن نظام اسلامی با خارج از کشور از اهداف دولت سیدمصطفی آقامیرسلیم است بیان داشت: اساس اقتصاد در دولت میرسلیم تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفسدان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه پاک‌دستی و شایستگی اساس انتصاب مدیران در دولت میرسلیم است تصریح کرد: برخی مدیران در تمامی دولت‌ها بر سر مسئولیت‌های خود باقی ماندند و در این برهه از زمان نیاز است که نیروهای متخصص و توانمند جایگزین آن‌ها شوند.

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم در گیلان با تاکید بر اینکه استان گیلان از نیروهای توانمند و متخصصی برخوردار است اظهار داشت: احتمال استفاده از نیروهای توانمند گیلانی در کابینه دولت میرسلیم وجود دارد.

کربلایی با اشاره به اینکه دولت یازدهم زحمات زیادی برای تفاهم نامه برجام کشیده است خاطرنشان کرد: باوجود تلاش‌های گسترده در برجام، طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نبود در شرایطی که ایران اسلامی تمامی تعهدات خود را در برجام به‌درستی انجام داد.

رئیس ستاد مردمی سیدمصطفی آقامیرسلیم در گیلان جلوگیری از واردات بی‌رویه و مبارزه با قاچاق را از اقدامات تاثیرگذار در ایجاد اشتغال عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی توانایی تولیدات گسترده را دارد افزود: دولت یازدهم با برجام نتوانست به اهداف خود برسد.

کربلایی اظهار داشت: دولت یازدهم ادعا می‌کند که صادرات نفت به ۲ میلیون بشکه افزایش یافته است در شرایطی که پول حاصل از این صادرات به کشور نمی‌رسد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با بیان اینکه سیدمصطفی آقامیرسلیم در استان گیلان ۲۰ ستاد مردمی دارد خاطرنشان کرد: ضایع شدن حق مردم در تبلیغات انتخابات یک تخلف است و باید با رعایت حقوق مردم در تبلیغات از تخلفات خودداری کرد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار