کد خبر : 3166
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

دومين همايش تجليل از پاكبانان رشت برگزار می‌شود

دومين همايش تجليل از پاكبانان رشت برگزار می‌شود

رييس كار گروه حمايت از اقشار آسيب پذير گفت: به منظور تقدير و تشكر از پاكبانان پر تلاش و سفيران پاكيزگي و به پاس قدرداني از زحمات اين قشر زحمتكش دومين همايش تجليل از زحمات آنان برگزار می شود.

به گزارش درگیلان، همزمان با سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران ، در سومين روز از ايام الله دهه مبارك فجر در روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه  به همت كار گروه اقشار آسيب پذير  شوراي اسلامي شهر رشت ، دومين همايش تجليل از نارنجي پوشان برگزار مي شود .

شيرزاد ، رييس كار گروه حمايت از اقشار آسيب پذير در اين خصوص تصريح كرد : به منظور تقدير و تشكر از پاكبانان پر تلاش و سفيران پاكيزگي كه در راستاي حفظ سلامت شهر و شهروندان تلاش مي كنند ، به پاس قدرداني از زحمات اين قشر زحمتكش دومين همايش تجليل از زحمات آنان ،  به همت كار گروه حمايت از اقشار آسيب پذير شوراي اسلامي شهر رشت برگزار مي شود .

رييس كميسيون بهداشت ، محيط زيست و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر رشت خاطر نشان كرد : در اين همايش از ۱۵ پاكبان نمونه ، ۳ خانواده پاكبان فوت شده ، ۱ پاكبان بازنشسته ، ۱ پاكبان آسيب ديده در حين كار ، سيد مرتضي موسوي و برگزيدگان مسابقات قرآني و  ورزشي پاكبانان تجليل مي شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار