کد خبر : 68184
تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1400- 56: 15

دومین جلسه کارشناسی مجمع نمایندگان با نماینده ولی‌فقیه پیرامون مسائل مهم گیلان

دومین جلسه کارشناسی مجمع نمایندگان با نماینده ولی‌فقیه پیرامون مسائل مهم گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: می طلبد رئیس جمهور منتخب در انتصاب مدیران و پیشنهاد وزرای دولت جدید به مجلس شورای اسلامی به نیروهای گیلانی توجه داشته باشد.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دومین نشست کارشناسی مجمع نمایندگان این استان با قدردانی از حضور پر شور مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: رای قاطع مردم استان گیلان به آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب در میزان سهم این استان در پیشرفت کشور حائز اهمیت است.

وی به وجود فرهیختگان بسیار در زمینه های مختلف به ویژه عرصه های مدیریتی در استان گیلان اشاره کرد و افزود: می طلبد رئیس جمهور منتخب در انتصاب مدیران و پیشنهاد وزرای دولت جدید به مجلس شورای اسلامی به نیروهای گیلانی توجه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر پیگیری خواسته های به حق مردم توسط دولت جدید، بیان کرد: دولت جدید باید با استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس بتواند مشکلات مردم به ویژه مردم استان گیلان را پیگیری و برطرف کند.

آیت الله فلاحتی به توجه رئیس جمهور منتخب در انتصاب مدیران با رویکرد مردمی اشاره کرد و گفت: انتصاب مدیران استانی لازم است با مشورت نمایندگان استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نقد است که انسان را ارشاد می کند، تصریح کرد: اگر چه برخی انتقادها انسان را عصبانی می کند اما هدایتگر فرد به راه درست است.

امام جمعه رشت، نمایندگان مردم در مجلس را انتقال دهندگان مشکلات جامعه دانست و خاطرنشان کرد: نقد سازنده از وظایف نمایندگان مجلس است البته نقدها باید در راستای اصلاح امور بوده و تخریب کننده نباشد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه معرفی افراد توانمند برای تصدی ها به ویژه وزراتخانه ها به معنای سهم خواهی از دولت جدید نیست، اظهار کرد: مجمع نمایندگان در مسائل کلان کشوری و استانی با مشورت نخبگان تصمیم گیری می کنند.

وی، سه شاخصه مهم یک مسئول در تراز نظام اسلامی را مومن، انقلابی و جهادی ذکر کرد و یادآور شد: مردم علاقمندند مجموع نمایندگان استان در انتصاب افراد در تصدی مسئولیت ها تصمیم گیری کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر مطالعه نامه امیر مومنان امام علی علیه السلام به مالک اشتر، بیان کرد: امیر مومنان علیه السلام ریزترین دستورها که مربوط به یک مدیر است، را بیان فرمودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار