کد خبر : 84444
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401- 10: 19

عضو شورای شهر رشت:

دو اتوبوس شهرداری به دلیل قیچی شدن سقفشان باید به صورت کیلویی فروخته شوند!

دو اتوبوس شهرداری به دلیل قیچی شدن سقفشان باید به صورت کیلویی فروخته شوند!

.

به گزارش گیلانستان، مسعود عباس‌نژاد در شصت و پنجمین جلسه شورا با اشاره به اینکه کمیسیون ترافیک شورا در بودجه سال ۱۴۰۱ تلاش کرد تا بودجه خوبی را به منظور اجرای طرح های ترافیکی اختصاص دهد اظهار کرد: اما متاسفانه سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت نتوانست پیرامون تحقق بودجه اقدام خاصی انجام دهد.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از اینکه سقف دو اتوبوس بدون مصوب شورا قیچی شده است افزود: سقف این دو اتوبوس به بهانه اینکه برای حضور گردشگران قرار است استفاده شود قیچی شده و مدتهاست که بلا استفاده به حال خود رها شده است.

 

وی با بیان اینکه اتوبوس ها جزو اموال شهرداری هستند گفت: بر اساس کدام مجوز سر اتوبوسی که سرمایه این شهر و عمر فعالیتی آن سه سال است را قیچی کرده اند و موجب تحمیل چنین ضرر و زیانی به شهر شده اند؟؟

 

عباس نژاد با تاکید به اینکه این اتوبوس ها به واسطه اقدامات انجام شده حتی قابل فروش نیستند افزود: این اتوبوس ها باید به صورت کیلویی فروخته شوند و حتی چون سر اتوبوس ها قیچی شده است، ممکن است در زمان حرکت کنترلش را از دست داده و چپ کند.

 

وی با اشاره به اینکه اعتباراتی به منظور بهسازی اتوبوس ها به حساب سازمان واریز می شود بیان کرد: متاسفانه مشخص نیست این اعتبارات کجا و چگونه هزینه می شود و هر بار که به رئیس حراست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت بابت پیگیری این مباحث تماس گرفتم پاسخ قانع کننده ای به من نداده است و شورا زمانی که پای بیت المال در میان باشد با کسی تعارف ندارد .

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار