کد خبر : 26774
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1397- 37: 10

دو سپیدرود در رشت؛ نوین با یک تیم کامل، تن زاده فقط با پروانه تاسیس!

دو سپیدرود در رشت؛ نوین با یک تیم کامل، تن زاده فقط با پروانه تاسیس!

با رفتن دست نشان از سپیدرود، جواد تن زاده عملا فقط یک پروانه تاسیس در اختیار دارد و در جناح مقابلش نوین، علاوه بر پروانه باشگاه، سرمربی و بازیکن نیز گرفته و در حال آماده سازی است.

به گزارش گیلانستان، تن زاده برای مسابقات لیگ برتر، نادر دست نشان را به عنوان سرمربی تیم سپیدرود انتخاب کرده بود و در سوی دیگر مالکیت باشگاه سپیدرود به محمد نوین انتقال یافت و خداداد عزیزی از سوی وی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. قرادادهای بازیکنان و کادر فنی این تیم با سپیدرود در هیات فوتبال امضاء شد.

دست نشان صبح امروز از سرمربیگری تیم سپیدرود استعفا داد و ظهر امروز با باشگاه مس کرمان قرار داد بست تا بدین ترتیب آخرین سنگر تن زاده که سرمربی انتخاب شده این تیم بود از سوی نادر دست نشان از بین برود. در حالیکه محمد نوین با خداداد عزیزی از هفته گذشته تمرینات این تیم را آغاز کرده است و بازیکنان یکی پس از دیگری به این تیم اضافه می شوند. ثبت قرارداد عزیزی و بازیکنان دیگر با تیم سپیدرود در هیات فوتبال استان گیلان بدون حتم یکی از دلایلی بود که باعث شد تا نادر دست نشان از همکاری با تن زاده منصرف شود.

البته تغییر مدیریت در تیم مس کرمان در امر رفتن نادر دست نشان از کنار تن زاده بی تاثیر نبود. دست نشان با توجه به اینکه وضعیت خود و تن زاده را در باشگاه سپیدرود مبهم می دید با باشگاه مس کرمان قرارداد بست و راهی این تیم شد تا تن زاده در حدود ۲۰ روز مانده به مسابقات بدون سرمربی باقی بماند. باید گفت که عملا تن زاده بجز یک پروانه تاسیس باشگاه هیچ چیز دیگری را در اخیتار ندارد و برای تیمداری باید جای خود را به مالک جدید بدهد.

نوین توانسته بیش از ۷۰ درصد از تیم خود را تکمیل کند و این تیم را آماده شرکت در مسابقات لیگ برتر نماید اما در سوی دیگر تن زاده فقط یک پروانه تاسیس باشگاه در اختیار دارد و در صورت قرار گرفتن تیم سپیدرود در اختیار وی نمی توان آینده خوبی را برای آن متصور بود./ خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار