کد خبر : 85094
تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401- 30: 15

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

دو شبهه مهم از اعضای شورا و پاسخ‌هایی که داده نشد/ چرا شهرداری سخنگویی ندارد؟!

دو شبهه مهم از اعضای شورا و پاسخ‌هایی که داده نشد/ چرا شهرداری سخنگویی ندارد؟!

لازم است شهرداری رشت نسبت به ابهام‌زدایی و رفع شبهات موجود به مدیران مناطق و سازمان‌ها اجازه پاسخگویی داده یا یک سخنگو به رسانه‌ها و مردم معرفی کند.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، در ۱۰ روز گذشته ۲ شبهه چالش برانگیز و البته قابل تامل توسط برخی اعضای شورای شهر رشت در فضای رسانه‌ها منتشر شد که هر کدام گویای تضییع حقوق بیت المال است.

 

اولین مسئله‌ای که بیان شد توسط مسعود عباس‌نژاد بود که خاطرنشان کرد: سقف دو اتوبوس شهرداری “قیچی” و از کارایی خود خارج شده و دیگر این اتوبوس‌ها را حتی نمی‌توان به صورت عادی فروخت و فقط باید به صورت “کیلویی” فروخته شوند!

 

این ادعاهای عضو شورا چه صحت داشته باشد و چه نداشته باشد بالاخره شبهاتی را در اذهان مردم به وجود آورده که نیاز است یک مسئولی از طرف شهرداری جهت رفع ابهامات و تنویر افکار عمومی واکنشی به این موضوع نشان دهد.

 

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر هم در ایجاد شبهه‌ای دیگر مدعی شده شهرداری رشت ۲۰۰ میلیارد تومان در کمیسیون ماده ۳۸ محکوم شده است.

 

اینجا نیز هیچ مقامی از طرف شهرداری به مردم پاسخ نداد داستان این ۲۰۰ میلیارد چیست؟ در زمان کدام شهرداران بوده؟ چه کسانی در این خصوص ترک فعل یا تخلف کرده‌اند؟ کدام شرکت یا شرکت‌ها شهرداری را محکوم نموده‌اند؟ کم کاری در کدام پروژه یا پروژه‌ها علت این محکومیت بوده است؟ و…

 

حال که برخی اعضای شورای شهر در مقام مطالبه‌گری به این قضایا ورود کرده و خود را حافظ حقوق بیت‌المال می‌دانند، لازم است شهرداری رشت نسبت به ابهام‌زدایی و رفع شبهات موجود به مدیران مناطق و سازمان‌ها اجازه پاسخگویی داده یا یک سخنگو به رسانه‌ها و مردم معرفی کند تا در تصمیم‌گیری و قضاوت‌ها صرفا سخن یک طرف ماجرا شنیده نشود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار