کد خبر : 21968
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1396- 22: 14

دکتر میرزایی رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان شد

دکتر میرزایی رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان شد

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گیلان بعنوان ریاست جدید سازمان بسیج اساتید استان گیلان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، نشست مجمع بسیج اساتید استان گیلان به منظور انتخاب رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان، با حضور سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان صبح امروز در دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان برگزار گردید.

در این مراسم کاندیداهای ریاست جدید سازمان بسیج اساتید استان گیلان به معرفی و اعلام برنامه های خود پرداختند و پس از آن تعرفه های رای بین اعضای مجمع توزیع و رای گیری انجام شد، پس از شمارش آرا به ترتیب دکتر کیوان میرزایی ۴۹ رای، دکتر حسن اخگری ۲۲ رای و دکتر سید اسماعیل حسینی اجداد ۱۹ رای کسب کردند و به این ترتیب آقای دکتر کیوان میرزایی با کسب اکثریت آرا بعنوان مسئول جدید بسیج اساتید استان گیلان انتخاب و  معرفی شد.

در پایان این مراسم نیز از از زحمات و تلاش های محمد جلایی در طول دوران تصدی ریاست سازمان بسیج اساتید استان گیلان تقدیر و قدرانی بعمل آمد./ روشن خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس پنجشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

از سردار بزرگ و مهذب گیلان جناب آقای دکتر محمد جلایی که سالها در عرصه عمل مجاهدت نمود ه و صدق خود را به اثبات رساند ه است تقدیر و تشکر می نمایم و به جناب آقای دکتر میرزایی که بار این مسولیت خطیر را پذیرفتند ، تبریک می گویم و امیدوارم با
با به کارگیری رهنمود های مقام معظم رهبری روز به روز شاهد افزایش توانایی های بسیج و هم افزایی آنان باشیم و بیانات مقام معظم رهبری را که در ذیل می آید چراغ راه خود قرار دهیم .
«آنچه بنده توصیه می کنم این است که توانایی های مجموعه بسیج را باید بالا برد؛ الزاماتی وجود دارد: الزامات اخلاقی، الزامات رفتاری، الزامات عملی.
الزامات اخلاقی، یعنی ما در درون خودمان اخلاقیات نیکوی اسلامی را پرورش بدهیم؛ از جمله این اخلاقیات صبر است، از جمله این اخلاقیات گذشت است، از جمله این اخلاقیات حلم و ظرفیت داشتن و جنبه داشتن است، از جمله این اخلاقیات تواضع است؛ این خصوصیات را در درون خودمان تقویت کنیم.
الزامات رفتاری هم این است که همین خلقیات نیکو را در عمل با مردم، در عمل با محیط، در تعامل با جامعه و انسان ها به کار ببریم.
امام صادق (علیه الصّلاة و السّلام) به اصحابش می فرمود: جوری عمل کنید در بین مردم که هر کس شما را می بیند، بگوید اینها یاران امام صادقند.»بخشی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان بسیج در مصلای امام خمینی در ۲۹ آبان ۱۳۹۲

رفتن به نوار ابزار