کد خبر : 33518
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397- 39: 11

دکتر نوبخت قول داد تا حکم شهردار را بگیرد!

دکتر نوبخت قول داد تا حکم شهردار را بگیرد!

این ادعا در حالی طرح گردیده است که معاون گیلانی رییس جمهور همواره بر عدم دخالت در انتصابات استانی تاکید داشته است.

به گزارش گیلانستان یکی از اعضای پرادعای شورای شهر در اظهاراتی جدید که چندی پیش در یک محفل خصوصی بر زبان رانده است، مدعی شده که طی سفراخیر خود به همراه دیگر اعضای شورا به پایتخت که با هدف تسهیل فرآیند صدور حکم شهردار منتخب صورت گرفته است، موفق به دیدار معاون گیلانی رییس جمهور گردیده و نوبخت در این دیدار به او قول داده است که در صورت بروز مشکل در صدور حکم شهردار، شخصا وارد ماجرا شده و با رایزنی با وزیر کشور، موانع صدور حکم را از میان بر خواهد داشت.

این عضو شورا همچنین گفته است که عدم ابلاغ متمم آیین نامه جدید احراز صلاحیت شهرداران در خصوص نحوه محاسبه سوابق فعالیت در بخش خصوصی، این راه فرار قانونی را در اختیار آنان قرار داده است تا بتوانند با کمک نوبخت و با فشار بر وزیر کشور، حکم شهردار منتخب شورا را اخذ کنند!

این اظهارات در حالی مطرح شده است که پیش تر هم در جریان انتصاب استاندار، برخی از رسانه ها از دخالت مستقیم نوبخت خبر داده و نوشته بودند که معاون  رییس جمهور در ازای صدور حکم قائم مقامی برای خواهرزاده خود (وحید سقایی) در صنعت حساس پتروشیمی، استانداری را به یکی از نیروهای مورد اعتماد وزیر نفت اهدا کرده است. ادعایی که البته همواره توسط نزدیکان نوبخت رد شده و خود معاون گیلانی رییس جمهور هم بارها بر عدم دخالت در انتصابات استانی تاکید داشته است.

پایان پیام/خزر آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار