کد خبر : 25162
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397- 58: 17

دکه‌های بام سبز لاهیجان با اقدام شهرداری جمع آوری شد + تصاویر

دکه‌های بام سبز لاهیجان با اقدام شهرداری جمع آوری شد + تصاویر

شهردار لاهیجان از جمع آوری دکه های بام سبز لاهیجان خبر داد.

به گزارش گیلانستان؛ مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: لاهیجان یکی از زیباترین شهرهای ایران است و طبیعت خدادای این شهر در کنار جاذبه هایی که شهرداری ایجاد کرده باید مورد توجه و حفاظت قرار گیرد و از هر گونه آسیب به آن جلوگیری کرد.
وی اضافه کرد: از زمان پذیرفتن مسولیت شهرداری لاهیجان درصدد بودم تا نسبت به وضعیت نامناسب بام سبز اقدام شود و بسیاری از شهروندان و مسافران هم از وضعیت نابسامان بام سبز و غرفه های ناهمگون این منطقه که باعث چهره نازیبایی شده بود اظهار گلایه داشتند و دکه های موجود را زیبنده شهر لاهیجان به عنوان شهر نمونه گردشگری ایران نمی دانستند.
وی گفت: پس از طرح موضوع در جلسات شورای تأمین و هماهنگی های لازم با شورای اسلامی شهر، فرمانداری و دستگاههای ذیربط این منطقه از وجود هر گونه دکه پاکسازی شد.
کاظمی افزود: قرار بود از صبح پنج شنبه کار پاکسازی بام سبز آغاز شود که کاسبان بام سبز از عصر چهارشنبه ۵ اردیبهشت به صورت فردی نسبت به جمع آوری دکه ها اقدام کردند و واحدهای زیرمجموعه مدیریت اجرایی و خدمات شهر هم برای همکاری و جمع آوری و انتقال وسایل موجود وارد عمل شدند.
وی افزود: جای دارد از همکاری فرمانداری، شورای تأمین و به خصوص نیروی انتظامی شهرستان برای همکاری در جهت پاکسازی و جمع آوری دکه های بام سبز قدردانی نمایم.
کاظمی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بام سبز به فضایی زیبا و آرام برای شهروندان و گردشگران تبدیل شود.
شهردار لاهیجان گفت: هدف ما جلب رضایت شهروندان و اجرای پروژه هایی مناسب برای گردشگری در شهر زیبای لاهیجان می باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار