کد خبر : 27126
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

دیدار خادمان حرم مطهر رضوی با نماینده ولی فقیه در گیلان + تصاویر

دیدار خادمان حرم مطهر رضوی با نماینده ولی فقیه در گیلان + تصاویر

به مناسبت دهه مبارک کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع)گروهی از خدام حرم مطهر رضوی و جمعی از افراد کانون جوانان رضوی استان گیلان با نماینده محترم ولی فقیه استان گیلان و امام جمعه شهرستان رشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گیلانستان،این گروه از خدام حرم مطهر امام رئوف که به مناسبت طرح زیر سایه خورشید به استان گیلان آمده اند صبح روز چهارشنبه 27 تیر به دیدار امام جمعه شهرستان رشت رفته و درمورد برنامه های خود در دهه کرامت گزارشی ارائه نمودند.

در ابتدا این دیدار یکی از خدام حرم رضوی ضمن توضیح درباره تیم خادمان زیر سایه خورشید به هدف این کاروان در استان های مختلف اشاره کرد و سه هدف را برشمرد از جمله ایجاد فضای زیارت از راه دور، تقویت و استمرار رابطه مردم با امام رئوف و حمایت و دست گیری از محرومان؛ ایشان در انتهای صحبت های خود شعار امسال کاروان زیر سایه خورشید یعنی « هر چه دارم از تو دارم …» را معرفی نمودند.

در قسمت بعدی برنامه نماینده محترم ولی فقیه استان جناب آقای فلاحتی به ایراد سخن پرداختند. ایشان ضمن خیر مقدم به میهمانان از پایتخت معنوی ایران، این خدام گرامی را سفیر امام رئوف نامیده و از عملکرد این عزیزان تعریف و تمجید نمودند.

امام جمعه محترم شهرستان رشت در ادامه فرمایشات خود به خاطرات زندگی خویش در قم و کرامات حضرت معصومه سلام الله علیها و توجه ویژه علما به این بانو بزرگوار اشاره کردند و از این طریق به مقام والاتر امام رضا(ع) و همچنین توجه ویژه این امام همام به زائران و خدام خود اشاره نمودند.

یکی از نکات مهم که ایشان فرمودند دستگیری ائمه معصومین و امامان بزرگواران از یاران و شیعیان خود است که شرط آن پایبندی به تکالیف شرع مقدس است و با توجه به سخنان آیت الله بهجت رحمه الله علیه ،عمل واجبات و ترک محرمات مصداق آن است.

ایشان در پایان عرایض خویش چند نکته را درباب اجرای مراسم ها به حضار مراسم گوشزد کردند.

سپس جناب آقای مژدهی (مسئول کانون جوانان رضوی استان گیلان) گزارشی از عملکرد کانون جوانان در دهه کرامت ارائه کردند.

در پایان مراسم خدام حرم رضوی هدایایی متبرک را به جناب آقای فلاحتی تقدیم نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار