کد خبر : 17717
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396- 04: 18

دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی گیلان با جمعی از جانبازان و ایثارگران

دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی گیلان با جمعی از جانبازان و ایثارگران

دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گیلان با کارگروههای جانبازان واعضای مجمع ایثارگران استان باحضور معاونین فرماندهی انتظامی برگزار گردید.

به گزارش گیلانستان، به نقل از روابط عمومی مجمع ایثارگران استان گیلان، اولین جلسهٔ فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گیلان با کارگروههای جانبازان قطع عضو، قطع نخاعی، شیمیایی، اعصاب روان و خانوادهای معظم شهداء و مدافع حرم و دبیر وسایراعضای مجمع ایثارگران استان در روز بسیار عزیز عرفه باحضور معاونین فرماندهی انتظامی برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه سرهنگ خیرخواه معاونت اجتماعي نیروی انتظامی استان گیلان گفت: با ورود سردار میرحیدری تعامل و همکاری مجمع ایثارگران با رهبری جانباز ۷۰درصد حاج بهبود نصیری شتاب قابل توجهي گرفت که جای تشکراست. ماباهمراهی این عزیزان تمام طرحهای ایام خاص را باسربلندی انجام داده ایم و روحیه خدمت در بین همکارانمان دوچندان گردید.

بهبود نصیری دبیرمجمع ایثارگران استان گیلان به نمایندگی ازحاضران، ضمن خیرمقدم گویی به فرمانده تازه نفس سردار اسحاقی گفت: ما با اتکاء بخداوند و اطاعت از سفارشات همسنگران شهیدمان باآنهایی که در راه امام و انقلاب از جان و مال خودشان نه حرفا بلکه عملاً استوار مانده اند حمایتشان میکنیم.

وی خاطرنشان کرد: ازآنجایی که شما افتخار خدمت درجایی پیداکرده اید که اعضای بدن وحتی خون بدنمان آن خاکرا رنگین نموده و میزبانی از ورود شهدای گمنام کرده اید. مادرحد توان خود به یاری خداوند همکاری لازم را با شما و همکارانتان رامجددا اعلام میکنیم.

سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: این جلسه به ماحرکت و حضورتان به ما قوت فراوان بخشیده باید به سردار میرحیدری احسنت چندباره و فراوان گویم که این تعاملات و همکاری را با جامعه ایثارگری برقرار کرده است.

وی با توجه به خداحافظی سردار میرحیدری افزود: وقتی اشک چشم و حسرت شما را در رفتن این عزیز نظاره میکردم امیدوارترشدم که زمینه خدمت گذاری ام آماده تر گردیده است.

سردار اسحاقی در پایان سخنانش گفت: شما جانبازان و وارثان اصلی انقلاب و الگوهای ما، در اجرای ماموریت محوله مان بوده و هستی و باوجود شما بزرگواران یقین دارم خداوند کریم کمک مان خواهدکرد تا بیش از این شرمنده شما و شهدای گرانقدر نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵%ضایع نخاعط یکشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۲۱

باسلام وتحیات الهی ایام سوگواری ماه محرم سرورسالارشهیدان حضرت امام حسین علیه السلام پیشاپیش برمسلمانان وبه خصوص به خانواده های محترم شهداوجانبازان تسلیت باد

رفتن به نوار ابزار