کد خبر : 10922
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1396- 21: 18

دیدار فرمانده سپاه گیلان با پیر جبهه‌های دوران دفاع مقدس+ تصاویر

دیدار فرمانده سپاه گیلان با پیر جبهه‌های دوران دفاع مقدس+ تصاویر

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با حضور در منزل “حاج حسن جوشن”، پیر جبهه‌ها و رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، از وی تجلیل کرد.

به گزارش گیلانستان، سردار پاسدار محمدعبدالله‌پور با حضور در منزل حاج حسن جوشن از این رزمنده دوران ۸ سال دفاع مقدس دیدار و از وی تجلیل کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در این دیدار با تبریک سال نو به این رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دلیرمردانی چون حاج حسن جوشن هنوز هم در همه صحنه‌هایی که وجودشان نیاز باشد حضور دارند و همواره در وسط میدان هستند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه حاج حسن جوشن همواره مایه امید نسل جدید انقلاب و الگوی ادب و اخلاق و مردانگی برای جوانانی است که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند گفت: این شجاعت‌ها و دلاور مردی‌هاست که نسل امروز غیورمردان جبهه مقاومت را تربیت کرده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان همچنین با اشاره به سال‌ها مجاهدت و زحمات بی‌دریغ پیر جبهه ‌ای حق علیه باطل، کتابچه‌ای از یادمان کنگره ملی ۸ هزار شهید دفاع مقدس استان گیلان در سال ۹۵ را به حاج حسن جوشن هدیه کرد.

حاج حسن جوشن نیز در این دیدار با ابراز شادمانی و تشکر از فرمانده سپاه قدس استان گیلان و هیئت همراه جهت حضور در منزل ایشان، وجود پاسداران انقلاب اسلامی را نعمت بزرگی برای انقلاب و حفظ دستاوردهای آن خواند و گفت: شما پاسداران نور چشم و مایه امید مردم ایران هستید.

به گزارش گیلانستان، سردار عبدالله‌پور را در این دیدار سرهنگ بایرامی معاون هماهنگ کننده، سرهنگ میرسرایی مسئول نیروی انسانی بسیج، سرهنگ مرزبند مسئول ایثارگران سپاه گیلان، سرگرد نوروزی مسئول ایثارگران بسیج سپاه قدس گیلان و خاکپور مسئول خبرگزاری تسنیم استان گیلان همراهی کردند./ تسنیم

عکاس: محمد رنجبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار