کد خبر : 57754
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

دیدار مدیر منطقه سه شهرداری رشت با فرمانده جدید مرکز تخصص های دریایی نداجا رشت

دیدار مدیر منطقه سه شهرداری رشت با فرمانده جدید مرکز تخصص های دریایی نداجا رشت

.

به گزارش گیلانستان ، طیبه بینا ، مدیر منطقه سه شهرداری رشت به همراه میثم حرفت خواه ، رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری و معاونین منطقه سه به دیدار امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده ، فرمانده جدید مرکز تخصص های دریایی نداجا رشت رسیده و در خصوص مشکلات شهری و دیگر موارد به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این دیدار امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده با تاکید نسبت به این موضوع که انسان باید عملکرد خود را با خط کشی اندازه بزند ، اظهار داشت : انسان در زندگی میبایست اثری از خود باقی گذارد ، خصوصا مردم باید از مجموعه سفید پوشان آثار ملموسی را مشاهده نمایند.

فرمانده مرکز تخصص های دریایی نداجا رشت در ادامه سخنان خود ، روحیه خدمت گذاری شهرداری رشت را تحسین کرد و شهردار بودن یک خانم در منطقه را شجاعت و نقطه عطف شهرداری رشت قلمداد نمود.

در ادامه طیبه بینا ، مدیر منطقه سه شهرداری رشت پس از تبریک و آرزوی موفقیت برای فرماندهی یک گیلانی در شمال کشور این مهم را مایه مباهات استان ذکر نمود و اذعان داشت : وظیفه بنده با توجه به توفیق حضور در خانواده جانباز ، مضاعف تر است. بنابر این باید با احساس مسئولیت و احساس وظیفه بیشتری راه شهدا را ادامه دهیم.

طیبه بینا ابراز داشت : آنچه که برای هر مدیر منطقه ای حائز اهمیت می‌باشد ، بازگشایی معابر است که در منطقه سه چند بازگشایی خواهیم داشت زیرا اثری ماندگار خواهد بود.

مدیر منطقه سه شهرداری رشت افزود : اکثر اداره جات شهر رشت در منطقه سه قرار دارند که با تکیه بر آنها مشکلات شهر و شهروندان را بهتر میتوان حل کرد.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت با اشاره به همکاری متقابل شهرداری رشت و نیروی دریایی در سال ۱۳۹۹ ابراز داشت : در سالجاری سازمان عمران با امکانات لجستیکی خود در کنار نیروی دریایی قرار داشت و نیروی دریایی نیز با همکاری متقابل خود در راستای در اختیار نهادن ماسه از حسن رود یاری رسان به مجموعه شهرداری رشت در حل مشکلات عمرانی و پروژه های سطح شهر بود.

میثم حرفت خواه ، رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت نیز با اشاره به نوسانات قیمت قیر ، مشکلات سازمان را عمده خواند.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت گفت : با تمام مشکلات حاکم بر شهر و شهرداری ، ابتدا به رفع مشکلات آسفالت در معابر اصلی پرداختیم و با برنامه ریزی و اولویت بندی معابر فرعی شهر هم در حال رفع مشکل میباشند.

در پایان فرمانده مرکز تخصص های دریایی نداجا رشت با اهدای لوح یادبود از
مدیر منطقه سه شهرداری رشت و رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت تجلیل نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار