کد خبر : 16908
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396- 22: 18

رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان معرفی شد

رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان معرفی شد

جانشین رئيس عقیدتی سیاسی ناجا بابیان اینکه خط ولایت، چراغ راه نیروی انتظامی است گفت: فرزندان ملت در لباس پلیس، رهروان راستین مقام معظم رهبری (مدظله العالي) هستند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان بابیان اینکه گیلان در طول تاریخ صاحب شخصیت‌هایی بزرگ در حوزه دین و فرهنگ بوده است، اظهار کرد: این استان در کنار مواهب طبیعی و سرسبزی‌، به لحاظ اعتقادی و مذهبی نیز یکی از بهترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تغییر باهدف حفظ پویایی و تحرک برای همه انسان‌ها ضروری است بیان کرد: ایستایی و توقف می‌تواند زمینه‌ساز تنزل باشد و حضور جدی پلیس در سطح جامعه می‌تواند از وقوع بسیاری از ناهنجاری‌ها جلوگیری کند.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تأکید بر اینکه پلیس باید قوی‌ترین، مردمی‌ترین و بهترین دستگاه کشور باشد تصریح کرد:‌ نیروی انتظامی در موقعیت‌هایی حساس و خطیر مثل فتنه ۸۸، در میدان ایستاد تا نظام و انقلاب را از هر گزندی نجات بدهد.

بهشتی‌پور بابیان اینکه نفس حضور پلیس در جامعه باید به معنای امربه‌معروف و نهی از منکر باشد، اظهار کرد:‌ کارکنان نیروی انتظامی را سربازان امام عصر (عج) هستند و خدمت به حضرت ولیعصر (عج) بزرگ‌ترین افتخار در دنیاست.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تصریح بر اینکه پلیس در برخورد با مجرمان باید از حداکثر توان خود برای نجات آن‌ها استفاده کند، بیان کرد:‌ مردم به پلیسی علاقه‌مند هستند که در عین صلابت و اقتدار، رأفت نیز داشته باشد.

وی با اشاره به زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی شکری در طول نزدیک به ۶ سال خدمت به‌عنوان رئیس عقیدتی سیاسی استان گیلان، اظهار داشت:‌ حجت‌الاسلام شمشاد نیز به‌عنوان یک نیروی توانمند و جهادی، منشأ خدمات در گیلان خواهد بود.

بهشتی‌پور با تأکید بر اینکه همه کارکنان انتظامی باید دست‌به‌دست هم بدهند تا خط ولایت حفظ شود، بیان کرد:‌ ‌ خط ولایت، چراغ راه نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان نیز این مراسم بابیان اینکه فرزندان ملت در لباس پلیس، رهروان راستین مقام معظم رهبری هستند گفت:‌ نیروی انتظامی در اولین خطوط مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد.

سردار پاسدار محمدرضا میرحیدری بابیان اینکه انقلاب اسلامی بستر مکتب حقیقتت را فراهم کرده، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و ناتوی فرهنگی قرار گرفته است.

وی با تقدیر از زحمات ارزنده حجت‌الاسلام شکری به‌عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان، خاطرنشان کرد:‌ نقش عقیدتی سیاسی در تقویت روحیه جهادی و فرهنگ معنوی، انکارشانی نیست.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر نقش مهم عقیدتی سیاسی در صیانت و محافظت از پلیس بیان کرد: عمل به منویات فرمانده کل قوا در عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سرلوحه امور است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شمشاد به مدت سه سال به‌عنوان رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان معرفی و از زحمات شش‌ساله حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی شکری قدردانی شد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار