کد خبر : 44075
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

رئیس جدید هیئت بسکتبال گیلان انتخاب شد

رئیس جدید هیئت بسکتبال گیلان انتخاب شد

محمد رفیعی در مجمع انتخابات ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان با کسب هر ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رییس این هیئت در گیلان انتخاب شد.

به گزارش گیلانستان “محمد رفیعی”  در مجمع انتخابات ریاست هیئت بسکتبال گیلان که با حضور رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال ایران، برگزار شد به عنوان  رئیس  هیئت بسکتبال استان گیلان انتخاب شد.

در این انتخابات که عصر روز شنبه 2 آذرماه در سالن کنفرانس پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان واقع در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شده بود، محمد رفیعی و محی‌‌‌الدین رجبی به عنوان نامزد با یکدیگر  رقابت کردند.

پس از شمارش آرا، محمد رفیعی که پیش از این به مدت 2 و نیم سال سرپرستی این هیئت را برعهده داشت با کسب هر 16 رای اعضای مجمع توانست تا 4 سال آینده عنوان ریاست هیئت فوتبال گیلان را بدست بیاورد.

رئیس جدید هیئت بسکتبال گیلان در گفت‌‌‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به عملکرد 2 و نیم ساله خود به عنوان سرپرست هیئت بسکتبال گفت: برگزاری منظم لیگ‌های استانی در بخش مردان و برگزاری نخستین لیگ بانوان پس از انقلاب در 3 سال گذشته، تاسیس 32 زمین بسکتبال خیابانی، حضور 5 تیم در 2 سال گذشته در لیگ‌‌‌های سراسری بزرگسالان و افزایش آن به 7 تیم امسال  از شاخص‌‌‌ترین اتفاقات برای بسکتبال استان است.

محمد رفیعی  اظهار داشت: از رسانه شما برای نخستین بار این خبر خوش را به علاقه‌‌‌مندان بسکتبال اعلام می‌‌‌کنم که در فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال کشور یک نماینده از استان گیلان در این مسابقات مهم و معتبر شرکت خواهد کرد.

در مجمع انتخابات ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان رامین طباطبایی رئیس فدراسیون، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، ابوالفضل صادقی معاون توسعه اداره وزش این استان و اعضای مجمع عمومی هیئت بسکتبال گیلان حضور داشتند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار