کد خبر : 12185
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396- 25: 10

رئیس جمهور اصلح نسبت به حقوق‌های نجومی بی‌تفاوت نیست

رئیس جمهور اصلح نسبت به حقوق‌های نجومی بی‌تفاوت نیست

جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی به معنای احترام به خود است گفت: رئیس جمهور نسبت به اعتماد مردم نباید خیانت کند و فرد اصلح در مورد حقوق‌های نجومی بی‌تفاوت نیست و نمی‌گوید هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در همایش سیاسی فرماندهان گیلان با تبریک ایام شعبانیه به ویژه امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) اظهار کرد: همایش مذکور در تصمیم‌گیری عرصه انتخابات تاثیرگذار است.

وی به راهکارهای شناخت اصلح و انتخابات تاثیرگذار اشاره کرد و افزود: از دیدگاه امام(ره)، مقام معظم رهبری، تمام مراجع تقلید و همه مدرسان حوزه‌های علمیه کشور و نخبگان منصف و بصیر، شرکت در انتخابات واجب و ترک آن منکر و حرام است.

جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش با بیان اینکه خداوند تعیین سرنوشت ملت‌ها را به آنها واگذار کرده است، تصریح کرد: تعیین سرنوشت یک تکلیف و واجب بوده و باید ادای تکلیف کنیم زیرا خداوند ما را مکلف کرده است.

وی با اشاره به اینکه از ارتشی با سواد و عالم برخوردار هستیم که آگاه به مسایل روز است، تصریح کرد: مسلمانان باید هرگونه نفوذ از خود را سلب کنند، ملت باید بتواند برای تعیین سرنوشت خود تصمیم‌گیری کند و حضور در پای صندوق‌های رأی به معنای احترام به خود است.

 محمدحسنی حضور در پای صندوق‌های رأی را موجب عزت و سربلندی ملت و کشور خواند و خاطرنشان کرد: با حضور در انتخابات زمینه نفوذ دیگران که خروجی آن ذلت ملت است، گرفته می‌شود، شرکت در انتخابات به معنای حفظ نظام اسلامی بوده و امام(ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی با بیان اینکه فلسفه شرکت در انتخابات حفظ اسلام است و به این دلیل در جبهه مقاومت حضور داریم، به شاخص‌های فرد اصلح اشاره کرد و یادآور شد: نخستین شاخص رئیس جمهور در تراز ملت بزرگ ایران اسلامی، صداقت و راستی است.

جانشین سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش، رئیس جمهور اصلح را امین مردم خواند و اظهار کرد: رئیس جمهور با استفاده از اعتماد مردم نباید خیانت کند ضمن اینکه کار بلدی از شاخص‌های دیگر رئیس جمهور اصلح بوده و فرد اصلح در مورد حقوق‌های نجومی بی‌تفاوت نیست و نمی‌گوید هیچ تخلفی صورت نگرفته است.

وی داشتن تجربه مدیریتی را از شاخص‌های رئیس جمهور اصلح عنوان کرد و گفت: اصالت خانوادگی از شاخص‌های مهم دیگر رئیس جمهور اصلح بوده و وقتی به قدرت رسیدند مواظب باشند قدرت سوار آنها نشود.

محمدحسنی با اشاره به اینکه رئیس جمهور نباید از تشر دشمن هراس داشته باشد، گفت: رئیس جمهور باید مانند مقام معظم رهبری استوار و اسلام‌شناس بوده و مطابق با دین ملت مدیریت داشته باشد.

وی با تصریح بر اینکه خداوند قدرت را برای اشرافی‌گری قرار نداده بلکه امانتی برای خدمت به مردم است، متذکر شد: ولایت‌پذیری از شاخص‌های مهم دیگر رئیس جمهور اصلح است و کسی که حاشیه غیرمنصفانه  به رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌زند نمی‌تواند رئیس جمهور اصلح باشد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار