کد خبر : 34566
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

کوچکی نژاد:

رئیس جمهور باید در مرکز استان با مردم سخن می گفت/ مصوبات سفر قبلی به استان اجرایی نشده است

رئیس جمهور باید در مرکز استان با مردم سخن می گفت/ مصوبات سفر قبلی به استان اجرایی نشده است

جبار کوچکی نژاد در رابطه با سفر رییس جمهور به گیلان، اظهار کرد: انتظار داشتیم رییس دفتر و معاونین رییس جمهور در سفر آقای روحانی به گیلان جلساتی با نمایندگان استان برگزار کنند و مشکلات استان و مردم را جمع بندی کنیم از این رو درخواست برگزاری جلسه با محمدباقر نوبخت معاون […]

به گزارش گیلانستان جبار کوچکی نژاد  در رابطه با سفر رییس جمهور به گیلان، اظهار کرد: انتظار داشتیم رییس دفتر و معاونین رییس جمهور در سفر آقای روحانی به گیلان جلساتی با نمایندگان استان برگزار کنند و مشکلات استان و مردم را جمع بندی کنیم از این رو درخواست برگزاری جلسه با محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور را دادیم.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: رییس جمهور باید در مرکز استان با مردم سخن می گفت اما شهر لاهیجان را انتخاب کرده است درست است که حق برخی شهرستان ها هم است ولی طبق رسم و سنت باید در مرکز استان سخنرانی می کرد.

کوچکی نژاد گفت: مصوبات سفر قبلی رییس جمهور به استان خیلی اجرایی نشده است و در این رابطه باید به انتظارات مردم جامه عمل بپوشانند.

نماینده مردم رشت، استانی شدن انتخابات مجلس را همراه با نگرانی های زیاد دانست و اظهار کرد: این نگرانی وجود دارد که پول و قدرت در جریان انتخابات حاشیه ساز شود

انتهای پیام/ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار