کد خبر : 26413
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

رئیس جمهور همزمان با افتتاح راه آهن به گیلان سفر می‌کند

رئیس جمهور همزمان با افتتاح راه آهن به گیلان سفر می‌کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: رئیس جمهور همزمان با بهره‌برداری از پروژه راه آهن قزوین – رشت و چند پروژه دیگر، به استان گیلان سفر می‌کند.

به گزارش گیلانستان، دکتر محمدباقر نوبخت در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های استان گیلان که در سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور استاندار گیلان، برخی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، معاونان وزرا و مدیران استان برگزار شد، افزود: راه آهن در آینده بسیار نزدیک با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری می‌رسد ولی جمع‌بندی نهایی پروژه‌های سفر، باید انجام شود .

وی با اشاره به اعتباراتی که برای طرح‌های توسعه‌ای گیلان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در رابطه با طرح‌های توسعه‌ای گیلان حدود 28 هزار میلیارد تومان اختصاص داده شد که بالغ بر 22 هزار و 386 میلیارد تومان از خزانه پرداخت شد ولی هنوز مبلغ قابل توجهی باقی مانده است .

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: هشت کیلومتر باقی مانده مسیر منجیل به رودبار در آزادراه رشت – قزوین، پروژه راه آهن این مسیر که در حال نهایی شدن است، مسائل زیست محیطی به ویژه رودخانه ‌ های زرجوب و گوهررود رشت که از نظر آلودگی مورد نگرانی است و همچنین تالاب عینک این شهر، از مسائل حائز اهمیت استان است .

معاون رییس‌جمهور گفت: تعدادی از طرح ها و پروژه ‌ هایی که در سفرهای دولت مورد توجه بوده و آنها هم باید در سفر آینده رئیس جمهوری به گیلان همزمان با بهره برداری از راه آهن به بهره ‌ برداری برسد، لازم است نهایی شود./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار