کد خبر : 7504
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395- 52: 12

رئیس جمهور پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و حقوق‌های نجومی را تعیین تکلیف کند

رئیس جمهور پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و حقوق‌های نجومی را تعیین تکلیف کند

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: رئیس جمهور پرونده اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان و حقوق‌های نجومی را با همکاری دستگاه‌های مرتبط تعیین تکلیف کند.

به گزارش گیلانستان ، بهروز جلایی شامگاه پنجشنبه در مراسم پاسداشت حماسه ۹دی در حوزه علمیه حضرت آیت الله بهجت(ره) فومن اظهار داشت : فتنه سال ۸۸  فضا را غبار آلود و تشخیص حق از باطل را برای مردم دشوار کرد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه فتنه در معنای اصلی به معنی آزمون است اعلام کرد: امسال در برخی از اطلاعیه‌هایی که منتشر شد به “فتنه” اشاره‌ای نشد و عده‌ای نیز از آن به‌عنوان حادثه یا اتفاق نام بردند.

جلایی با اشاره به اینکه در سال ۸۸ فتنه‌گران به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان ریختند تصریح کرد: کسانی که به تقلب تاکید داشتند افراد معمولی نبوده و در کشور در زمان‌های گذشته از سران مملکت و دارای سمت بودند که باعث شک و دو دلی مردم در آن زمان شدند.

وی با بیان اینکه سوال من از آقایانی که در سال‌های گذشته با رای مردم انتخاب می‌شدند این است چرا در آن زمان که خود انتخاب می‌شدند نمی‌گفتند که تقلب شده است و چرا در سال ۸۸ سخنان شما با ضد انقلاب‌ها و مستکبران یکی بوده است؟ آیا اینها نشانه فتنه نبود؟

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ۲۰ سال حضرت آقا تاکید کردند که شبیخون فرهنگی باورها و ایمان مردم، خواص و فرماندهان را هدف قرار داده است و کسی توجه نکرد.

جلایی با بیان اینکه فتنه سبب شد که دشمنان داخلی و خارجی در کنار هم قرار بگیرند افزود: دشمنان باعث این شدند که حق و باطل قابل تشخیص نباشد هرچند با روشنگری و هدایت رهبری این فتنه خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه آن چیزی که سبب شد این فتنه صورت بگیرد عدم توجه به سخنان رهبری و اختلاف بین امت بود اعلام کرد: اگر درایت و سخنان رهبری نبود مردم نمی‌توانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان با تاکید بر اینکه ۹ دی برای همه ملت است و آنهایی که می‌خواهند ۹ دی را گرامی ندارند آن را به جناح ربط می‌دهند گفت: برای فتنه بصیرت لازم است و وظیفه ما به‌عنوان یک انسان مومن و ولایتمدار درس گرفتن از این فتنه است.

وی گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و رهبری نیز همیشه به مردم تاکید می‌کنند که در سرنوشت کشور سهیم باشند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی نباید وزیر میلیاردر داشته باشیم خاطرنشان کرد: این افراد عامل فتنه انگیزی و نفوذ دشمنان می‌شوند و نمی‌توانند به داد مردم برسند.

جلایی خطاب به رئیس جمهور که دنبال پرونده بابک زنجانی است گفت: شما از وزارت اطلاعات در مورد پرونده ذخیره فرهنگیان وحقوق‌های نجومی تکلیف بخواهید؛ پرونده بابک زنجانی که حل شده است و تاکنون اگر زنده است برای پس گرفتن  پول‌هاست./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار