کد خبر : 16755
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396- 49: 18

رئیس شورای رشت پاسخ دهد که آن ۲ میلیارد تومان به کدام رسانه ها و بر چه اساس پرداخت شده است؟!

رئیس شورای رشت پاسخ دهد که آن ۲ میلیارد تومان به کدام رسانه ها و بر چه اساس پرداخت شده است؟!

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت: علاقمند بودیم در این مراسم آقای کاظمی حضور داشتند و به سوال ما پاسخ می دادند که این ارقام به چه تعداد از مطبوعات و رسانه های استان و به چه منظور و بر چه اساس و مجوزی پرداخت شده است.

به گزارش گیلانستان، به نقل از روزنامه سوال و جواب؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان عصر چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد. در این مراسم که با حضور سرپرست شهرداری رشت، اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه استان همراه بود ابتدا مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه ای استان و تقدیر از مدیریت شهری برای برگزاری این مراسم گفت: امسال یکی از بهترین سال های برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار طی تمام سال های پیشین بوده و همانطوری که دکتر نجفی، استاندار گیلان طبق دستورالعملی مدیران و فرمانداران را مکلف به برگزاری باشکوه مراسم روز خبرنگار نموده بودند، اکثر دستگاه ها نیز اقدام به برگزاری مراسم روز خبرنگار کرده و به نوعی زحمات عزیزان عرصه اطلاع رسانی و خبر را ارج نهاده اند.

کریم خورسندی با بیان اینکه خانه مطبوعات بودجه لازم برای رسیدگی به تمام امور و نیازهای خبرنگاران را ندارد افزود: ما برای اجرای برنامه ها و مصوبات هیات مدیره مجبوریم دست نیاز به سمت مراکز دولتی از جمله استانداری، فرمانداری و مدیران دستگاه های استان دراز کنیم تا بتوانیم با جذب منابع مالی و امکانات مورد نیاز کمی از مطالبات به حق جامعه رسانه ای استان را محقق نماییم.

وی با بیان اینکه هفته گذشته از سوی رییس شواری شهر رشت عنوان شده بود که مبلغ ۲ میلیارد تومان از سوی ثابت قدم، شهردار سابق رشت به رسانه ها پرداخت شده اظهار داشت: علاقمند بودیم در این مراسم آقای کاظمی حضور داشتند و به سوال ما پاسخ می دادند که این ارقام به چه تعداد از مطبوعات و رسانه های استان و به چه منظور و بر چه اساس و مجوزی پرداخت شده است.

خورسندی خاطرنشان کرد: به عنوان نهاد قانونی حامی رسانه ها و مطبوعات استان تا حصول نتیجه پیگیر این مسئله خواهیم بود و امیدواریم مدیران شهری جواب قانع کننده ای برای جامعه رسانه ای استان که در شائبه دریافت این ارقام هستند داشته باشند.

گفتنی است در این مراسم چند تن از اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری رشت با ارج نهادن به تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران در خاتمه از آنان تجلیل کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار