کد خبر : 72578
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

تبدیل وضعیتی که همچنان بر زمین مانده؛

رئیس شورا: واحد اداری شهرداری در تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر عملکرد ضعیفی داشته است

رئیس شورا: واحد اداری شهرداری در تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر عملکرد ضعیفی داشته است

.

به گزارش گیلانستان، رئیس شورای اسلامی شهر رشت با حمایت از تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت گفت: بر اساس شیوه نامه ای که به تمامی دستگاه ها از جمله شهرداری رشت ابلاغ شده است نیروهای شهرداری رشت مشمول شیوه نامه قانونی ایثارگران باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند .

محمد حسین واثق کارگرنیا در جلسه ای که پیرامون تبدیل وضعیت نیروهای شاغل در شهرداری رشت در ساختمان جلسات شورا برگزار شد اظهار کرد: دغدغه های خانواده ایثارگر شاغل در شهرداری رشت در این باره بحق است و آینده خدمتی شان با این شیوه نامه ای که اخیرا مصوب شد گره خورده است .

وی با بیان اینکه با مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری گیلان پیرامون این آئین نامه صحبت کرده ام افزود: وی اعلام کرد که هیچ مخالفتی از این بابت در استانداری گیلان وجود ندارد و شهرداری می تواند بر اساس شیوه نامه مصوب پیرامون تبدیل وضعیت این نیروها اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بندهایی از این شیوه نامه بسیار کلی است تصریح کرد : برخی از شهرداری های کشور با نگاه مثبت به این موضوع در حال انجام این فرایند هستند و برخی دیگر از شهرداری ها نیز به شدت با اجرای این شیوه نامه مخالفت کرده اند و تعدادی از شهرداری ها از جمله شهرداری رشت با طرح پرسشهای مختلف به کندی حرکت می کنند، و برای هر اقدامی دنبال مجوز هستند، در صورتیکه ائین نامه ها و بخشمامه های متعدد روند کار را مشخص کرده است.

کارگرنیا با بیان اینکه مدیران شهرداری رشت باید خودشان را به جای این افراد ایثارگر شاغل در شهرداری تصور کنند گفت: باید خودمان را به جای این افراد تصور کنیم و متاسفانه واحد اداری شهرداری رشت در این مورد عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است و هیچ اراده ای از بابت تبدیل وضعیت این نیروها در شهرداری رشت مشاهده نمی شود.

وی با تاکید به اینکه استانداری گیلان صراحتا اعلام کرده است که تمامی افراد ایثارگر بر اساس ضوابط اعلام شده در شیوه نامه مصوب ،مشمول این قانون می شوند افزود: نیروهایی بصورت شرکتی در شهرداری رشت مشغول فعالیت بوده و دارای ضوابط اعلام شده پیرامون شیوه نامه ایثارگران هستند که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند و درصورت عدم وجود پست بلاتصدی، دستگاه مجری می تواند نسبت به پیشنهاد پست های سازمانی جدید اقدام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار