کد خبر : 57867
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399- 18: 19

راز قتل زن گیلانی افشا شد/ سرقت طلاجات، انگیزه قتل

راز قتل زن گیلانی افشا شد/ سرقت طلاجات، انگیزه قتل

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف قتل و دستگیری یکی از متهمان پرونده زن گیلانی در شهرستان”تنکابن” با همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ “مسعود تقدیسی لاریجانی” با اعلام این خبر، گفت: در پی کشف جسد زنی اهل استان “گیلان” ساکن شهرستان “رودسر” در منطقه ۳ هزار شهرستان “تنکابن” در تاریخ ۲ مهرماه سال جاری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کار آگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان “تنکابن” با حضور در محل کشف جسد در بررسی های اولیه و با توجه به نظریه پزشکی قانونی دریافتند، زنی ۲۳ ساله در ارتفاعات ۳ هزار از سوی فرد یا افرادی ناشناس از ناحیه سر مورد اصابت جسم سخت قرار گرفته و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهارکرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، پس از چند روز رد پای یک زن و مرد به ماجرا باز شد و در نهایت یک زن به اتهام سرقت و قتل دستگیر شد.

وی افزود: متهمه در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ادعا کرد، همراه همسر صیغه ای خود مقتول را از “لنگرود” به عنوان مسافر سوار کرده و با انگیزه سرقت طلاجات، تصمیم گرفتند او را به مکانی نامعلوم برده و اقدام به سرقت کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحقیقات و بازجویی های پلیس از این زن، گفت: برابر اظهارات این زن هیچ رابطه ای بین آنان و مقتول وجود نداشته و تنها با مشاهده طلاجات مقتول به این فکر افتاده که خودرو را به مسیر فرعی برده و با بستن دست و پای مقتول پس از سرقت طلاجاتش او را به قتل رساندند.

تقدیسی عنوان داشت: با توجه به متواری بودن مرد قاتل در این پرونده تلاش برای دستگیری این فرد در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار