کد خبر : 18852
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

رانش زمین در صومعه سرا و آسیب دیدن یکی از شهروندان! + تصاویر

رانش زمین در صومعه سرا و آسیب دیدن یکی از شهروندان! + تصاویر

رانش زمین صبح یکشنبه در ضیابر اتفاق افتاد که یک راننده پراید در این حادثه، آسیب دید.

به گزارش گیلانستان، با توجه به بارندگی شدید در چند روز اخیر و بالا آمدن آب رودخانه مرغک ضیابر، صبح یکشنبه (16مهر) راس ساعت 05:30 شاهد رانش زمین در این منطقه بودیم.

خیابان عبدالوهاب صالح ضیابری که در جوار رودخانه مرغک است، در حدود 100 متر از حاشیه آن رانش زمین اتفاق افتاده است که یک پراید در حال حرکت از این خیابان، طعمه این رانش شد.

با حضور در این حادثه، مردمان زیادی برای تماشای رانش زمین حضور داشتند که عمدتا علت اصلی آن را لایروبی رودخانه و سیل چندروز اخیر می‌دانستند که برای اطلاع دقیق از این ماجرا با دهیار این دهستان گفت‌وگویی انجام شد؛

بستر رودخانه‌ای که گابیون شده،‌سطحی بوده است

فرشاد نوزاد، دهیار ضیابر با اشاره به رانش زمین در جوار رودخانه این دهستان، اظهار داشت: زمین کنار این رودخانه قبلا دارای ترک‌خوردگی‌هایی بود.

وی با بیان اینکه این ترک خوردگی‌ها به دو سه سال گذشته بر می‌گردد، افزود: بستر رودخانه‌ای که گابیون‌بندی شده سطحی بوده است.

دهیار ضیابر با بیان اینکه آب به مرور زمان زیر این گابیون بندی را خالی کرده و رانش صورت گرفته است، گفت: در لایروبی اخیر به دلیل این موضوع این قسمت را دست نزدیم.

نوزاد با بیان اینکه اورژانس ضیابر یک مصدوم باقی مانده از این حادثه را به بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا انتقال داده است، تصریح کرد: در حال حاضر حال عمومی راننده خوب است.

 گفتنی است؛ حاشیه آن طرف رودخانه هم در حال ریزش است که این موضوع می‌طلبد تا مسئولان امر برای جلوگیری از حادثه دیگری، هر چه زودتر اقدامات لازم را مبذول نمایند.

گزارش از مائده فلاحتکار ضیابری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار