کد خبر : 83341
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401- 48: 17

راه‌اندازی اورژانس بانوان در رشت

راه‌اندازی اورژانس بانوان در رشت

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از راه‌اندازی اورژانس بانوان در رشت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این تیم اورژانس متشکل از یک کارشناس پرستاری و یک کارشناس مامایی جهت امدادرسانی در اورژانس‌های احتمالی بانوان آماده خدمت می‌شوند.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، جمشید محمدی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار نخستین اورژانس بانوان رشت طی روزهای آتی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به‌ضرورت حضور بانوان اورژانسی جهت امدادرسانی در شرایط بحرانی و اورژانس‌های مربوط به زنان، اولین پایگاه اورژانس بانوان در شهر رشت به‌صورت ۱۲ ساعته شروع به کار خواهد کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه با افتتاح اورژانس بانوان، خدمات پیش بیمارستانی برای بانوان رشتی تسهیل می‌شود، افزود: تیم اورژانس بانوان متشکل از یک کارشناس پرستاری و یک کارشناس مامایی جهت امدادرسانی در اورژانس‌های احتمالی بانوان در شهر رشت آماده خدمت می‌شوند.

 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به افزایش تعداد بانوان تحصیل‌کرده در رشته‌ی فوریت‌های پزشکی در کل کشور، گفت: امید است شاهد افزایش پایگاه‌های اورژانس مختص بانوان در گیلان باشیم و بتوانیم این خدمات را در جای‌جای استان توسعه دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار