کد خبر : 9874
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1395- 15: 16

راهپیمایی روز بزرگداشت شهدا در گیلان برگزار شد

راهپیمایی روز بزرگداشت شهدا در گیلان برگزار شد

راهپیمایی روز بزرگداشت شهدا با شعار راه شهیدان ادامه دارد در شهرهای مختلف گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلانستان ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان صبح امروز در جریان برگزاری راهپیمایی روز بزرگداشت شهدا در این شهر اظهار کرد: روز بزرگداشت شهدا فرصت مناسبی برای فرهنگ‌سازی و الگوسازی به‌ویژه اهتمام ورزیدن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

عبدالله پاکاری به برگزاری راهپیمایی خانوادگی روز بزرگداشت شهدا در شهرهای مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: راهپیمایی مذکور با شعار راه شهیدان ادامه دارد برگزار شده ضمن اینکه راهپیمایی در رشت از میدان شهدای ذهاب تا گلزار شهدای این شهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق فرمان امام (ره) در ۲۲ اسفندماه سال ۵۸ تاسیس شده است، خاطرنشان کرد: سال ۸۳ طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ۲۲ اسفندماه به عنوان روز بزرگداشت شهید در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف روز شهید خواند و بیان کرد: از سال ۹۲ برنامه‌های روز شهید با تشکیل ستاد تدوین و اجرایی شده است.

پاکاری به آشنایی ۴۵ درصد از مردم با روز شهید در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با مشارکت و همکاری رسانه‌ها تلاش می‌کنیم برای روز شهید اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم پرداختن به شهید و فرهنگ شهادت ویژه یک روز نیست، تصریح کرد: روز شهید فرصتی برای مرور اقدام‌های انجام شده است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار