کد خبر : 5557
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1395- 06: 15

راهیان نور سفر معنوی ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

راهیان نور سفر معنوی ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: کاروان راهیان نور انتقال‌دهنده پیام شهدا به خانواده‌ها به‌ویژه نسل جوان در جامعه است.

به گزارش گیلانستان، سردار مهدی کاظمی‌پور در جریان اعزام کارکنان راه و شهرسازی گیلان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را زنده نگه‌داریم.

وی، فراهم کردن شرایط برای حضور مردم در مناطق جنگی را بخشی از رسالت مسؤولان عنوان کرد و متذکر شد: از طریق راهیان نور می‌توانیم پیام شهدا را به خانواده‌ها به‌ویژه نسل جوان منتقل کنیم.

*راهیان نور سفر معنوی ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز در مراسم بدرقه راهیان نور این اداره گفت: راهیان نور سفری معنوی در راستای ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

محمدرضا نازک‌کار، کاروان راهیان نور را یادآور حماسه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در ۸ سال دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: کاروان زیارتی راهیان نور به منطقه غرب کشور اعزام شده است.

وی با بیان اینکه کاروان راهیان نور اداره کل راه و شهرسازی گیلان از تمام مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در غرب کشور بازدید می‌کند، تصریح کرد: آشنایی با رشادت‌ها و فداکاری‌های بزرگ مردان حماسه و ایثار از اهداف اعزام کاروان راهیان نور است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز با قدردانی از مدیران این اداره در فراهم کردن شرایط حضور کارکنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اظهار کرد: مدت پنج روز کاروان مذکور از مناطق عملیاتی کرمانشاه و یادمان‌های سومار، نفت‌شهر، گیلانغرب، پاوه، بازی‌دراز، اسلام‌آباد غرب، سرپل ذهاب و … بازدید می‌کند.

احمد پورمقدم از برگزاری مراسم دعای عرفه در قصرشیرین و مرز خسروی با حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و بیان کرد: ۲۱ شهریور ماه جاری مراسم مذکور برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، تعداد ۱۲۰ نفر از کارکنان و بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی گیلان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار