کد خبر : 71932
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

عضو مجمع نمایندگان گیلان:

راه‌اندازی کارخانجات راکد اولویت اصلی برای حل مشکل اشتغال است

راه‌اندازی کارخانجات راکد اولویت اصلی برای حل مشکل اشتغال است

عضو مجمع نمایندگان گیلان گفت: راه‌اندازی کارخانجات راکد در گیلان اولویت نمایندگان برای حل مشکل اشتغال استان است.

به گزارش گیلانستان، خلیل بهروزی‌فر درباره پیگیری نمایندگان در سطح ملی برای افزایش اعتبارات عمرانی استان گیلان اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در اجرای پروژه‌های عمرانی گیلان عدم تأمین منابع است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با بیان اینکه نمایندگان گیلان اکنون پیگیر این موضوع هستند افزود: قطعاً در نخستین نشست با استاندار مسائل و مشکلات مطرح خواهد شد تا با اولویت‌بندی به مشکلات استان رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به اولویت‌بندی  مجمع نمایندگان گیلان برای پیگیری مشکلات استان گفت: حمایت از شرکت‌های نیمه راکد و راکد و حمایت از صنعت استان برای حل مشکل بیکاری جوانان از جمله اولویت‌های رسیدگی به مشکلات استان است.

بهروزی‌فر با اشاره به مشکل نامناسب بودن اکثر راه‌‌های روستایی استان عنوان کرد: بهسازی راه‌های بین روستایی و روستایی و مشکل ضعف برق در سطح استان و شهرستان‌ها اولویت بعدی ما برای بررسی مسائل است.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مشکل آب شرب نیز از دیگر مسائلی است که در جلسه با استاندار مورد رسیدگی قرار می‌دهیم افزود: همچنین پشتیبانی از بخش کشاورزی نیز از دیگر موضوعات مهم استان است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تأکید براینکه به‌دنبال فرآهم‌‌ آوردن زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران به بخش کشاورزی هستیم خاطرنشان کرد: باید برای کشاورزان حمایت‌های واقعی در نظر بگیریم.

وی بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت گردشگری استان را از دیگر اولویت‌های مجمع نمایندگان خواند و افزود: در حوزه گردشگری باید زمینه برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود فراهم شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه برای تأمین منابع موارد مذکور از اعتبارات استانی و ملی بهره خواهیم برد تصریح کرد: در نخستین جلسه با استاندار موضوعات مذکور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهروزی‌فر همچنین با اشاره به وفاق نمایندگان و نماینده ولی فقیه در گیلان برای انتخاب استاندار ابراز داشت: آقای عباسی یکی از نیروهای با تجربه بوده که تجربه وزارت و نمایندگی مجلس را در کارنامه دارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بومی بودن آقای عباسی و شناختی که از قسمت‌های مختلف استان دارد امیدواریم بتواند در حل مشکلات استان موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه این تعامل بین مجمع نمایندگان استان و استاندار برای حل مشکلات وجود دارد افزود: به دنبال این هستیم که در نخستین فرصت، جلساتی برای بررسی مشکلات استان بین مجمع نمایندگان و استاندار برگزار شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار