کد خبر : 15276
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

راه‌اندازی کنارگذر انزلی ۱۷ سال طول کشیده/ بحران اشتغال جوانان را دریابیم

راه‌اندازی کنارگذر انزلی ۱۷ سال طول کشیده/ بحران اشتغال جوانان را دریابیم

نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود فکر درست اشتغال‌زایی حلقه مفقوده مشکلات موجود کشور است، تاکید کردند: باید بحران اشتغال جوانان را دریابیم.

به گزارش گیلانستان, حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان اظهار داشت: توسعه اقتصادی گیلان توسعه همه شهرها را به‌همراه دارد و اگر هم‌دلی و هم‌زبانی بین نمایندگان باشد همه از توسعه بهره می‌برند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بحران اشتغال جوانان را دریابیم ابراز داشت: نبود فکر درست اشتغال‌زایی حلقه مفقوده مشکلات موجود در کشور است.

سواحل استان گیلان متولی ندارد

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی گیلان باید به کشاورزی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مهرداد لاهوتی با اشاره به اینکه تعرفه ابریشم در سال 81 حدود 51 درصد بود بیان کرد: تعرفه ابریشم اکنون 15 درصد شده و همچنین در برنج و چای اقدامات خوبی در گیلان انجام شده است.

وی تصریح کرد: مطابق قانون ششم توسعه برای حل مشکل پسماند، دولت باید با کمک بخش خصوصی معضل را حل کند و حتماً باید برای بخش خصوصی نرخ تضمینی مناسب مصوب کنیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گیلان 290 کیلومتر ساحل دارد خاطرنشان کرد: سواحل گیلان متولی ندارد و در قانون برنامه پنجم توسعه مصوب کردیم سازمان عمران و سواحل تشکیل شود.

 احداث کنارگذر انزلی 17 سال طول کشیده است

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: تالاب انزلی وضعیت خوبی ندارد و سالانه 500 هزار تن رسوب به تالاب انزلی وارد می‌شود.

حسن خسته‌بند با تاکید بر اینکه تالاب انزلی تنها مربوط به گیلان و ایران نیست گفت: این تالاب مربوط به جامعه جهانی است و سالانه 40 میلیون مسافر به گیلان می‌آیند که 90 درصد آن‌ها به انزلی ورود می‌کنند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث کنارگذر انزلی 17 سال طول کشیده است تصریح کرد: این کنارگذر متعلق به کل کشور است و باید هرچه سریع‌تر راه اندازی شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار