کد خبر : 12768
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396- 19: 15

راه آهن رشت _ قزوین به زودی افتتاح می شود/ پروژه های لنگرود را در اولویت قرار خواهیم داد

راه آهن رشت _ قزوین به زودی افتتاح می شود/ پروژه های لنگرود را در اولویت قرار خواهیم داد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به زودی راه آهن قزوین به رشت مورد بهره برداری قرار می گیرد و از رشت به سمت انزلی و آستارا ادامه خواهد یافت.

محمدباقر نوبخت در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان با اشاره به هدفش از  سفر به شهرستان لنگرود اظهار داشت: برای اینکه بعضی از پروژه های عمرانی این شهرستان در اولویت قرار گیرد با تمهیدات مهندس لاهوتی، به شهرستان لنگرود آمدیم و بازدیدی هم از جاده چمخاله به رودسر و بندر چندمنظوره چمخاله به عمل آوردیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه گذشته درخواست تسریع در تکمیل و بهره برداری جاده چمخاله به رودسر را داشتند، خاطرنشان کرد: مقرر شد زمان توزیع اعتبارات که اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد در سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می دهیم، این طرح ها در اولویت بودجه ای قرار بگیرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه اینکه امیدوارم با پیگیری هایی که مسئولین استان و نمایندگان محترم انجام دادند تونل های منجیل به بهره برداری برسد، ابراز نمود: به زودی راه آهن قزوین به رشت مورد بهره برداری قرار می گیرد و از رشت به سمت انزلی و آستارا ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار